2013. március 19., kedd

Tájékoztatás - Kasler Árpád - Egy jobb jövőért!

 Tájékoztatás
 
 http://kaslerarpad.hu/?p=3064#more-3064
Posted on 2013. március 19., kedd by Kásler Árpád

Sok aggódó levelet kaptam az elmúlt időszakban, hogy mi történt velem, miért nem vagyok elérhető telefonon, miért nem válaszolok levelekre vagy akár a facebook bejegyzésekre.

A következőkről kívánom tájékoztatni a tisztelt közvéleményt. Minden nap tárgyalásokat, megbeszéléseket folytatok szerte az országban. Arról az örömteli hírről tájékoztathatom Önöket, hogy megtört a jég. A „deviza”-ügyekkel foglalkozó szervezeteken kívül egyre többen jelzik csatlakozási szándékukat hozzánk, azok közül is, akik eddig távol maradtak megmozdulásainktól. Az ország lakossága kezdi végre megérteni, hogy sokkal többről van szó mint devizahitelesekről. Minden jel arra mutat, hogy április 21-re tényleg összefog a nemzet.

A legnagyobb feladat és követelmény, hogy tisztességes, egyenes szándékú emberekkel gyarapodjunk, mert az igazságért hazugsággal nem lehet küzdeni. Még nagyon sokan nem értik, hogy jön a képbe a Történelmi Alkotmány, mi a jelentősége és hogyan állítjuk vissza a jogfolytonosságot, és ezzel mitől lesz az embereknek jobb? Ezek mind jogos kérdések, amelyekre válaszadással tartozok.

Az egyeztetések befejezése előtt még nem lenne szerencsés közzé tenni a teljes forgatókönyvet. Ez előreláthatólag hétvégére befejeződik, tehát hétvégére egy mindenki által világosan átlátható és érthető forgatókönyvet teszek közzé. Abból mindenki tiszta képet fog kapni. Megígértem, hogy eltöröltetem minden átvert ember tartozását és azt tartani is fogom, sőt az ország felemelkedéséhez, adósrabszolgaságból való kitöréséhez vezető gyors és rövid utat is felvázolom. Véghezvihető, törvényes és megvalósítható utat. Ehhez viszont támogatásra van szükség, létszámra.

A héten még nem leszek elérhető telefonon, mert képtelenség úgy érdemi munkát végezni, hogy óránként 10-20 telefonhívás érkezik, még ha csak egy-két percet szánok is rá. Sürgős végrehajtásos esetekben e-mailben küldjék meg a végrehajtási záradékot vagy közjegyzői tanúsítványt. A BAÉSZ iroda ellátja a legszükségesebbeket, igaz csak egy szerződött ügyvédi irodával és egy szerződött egyéni ügyvéddel látjuk el a képviseletet.

Megígértem Önöknek, hogy befejezem amit elkezdtem, és ezt tartani is fogom. Történelmet fogunk írni és Karácsonyra már, mint régmúlt rossz emlékre fognak visszagondolni ezekre az időkre és értetlenül, hogy a rabláncot miért nem vetették le eddig. Tudom, hogy ez utópiának tűnik, de nem az.

Továbbá kedves barátaimnak szeretnék egy jótanáccsal szolgálni. Az igazságtól erősebb fegyver nincs, még akkor is ha mindez már régimódi, elavult fogalommá lett züllesztve. Soha ne nyúljanak tisztességtelen eszközökhöz mert nem méltó a nemzet megmaradásáért vívott harchoz. Sajnos egy ádáz küzdelmet vélek felfedezni a ranglétrán és harcot a taglétszámért. Az emberek jelezték felém, hogy a közösségi oldalamról, megpróbálják elcsábítani lehalászni a „híveimet”. Én azt tanácsolom, hogy mindig azt kell erősíteni, akit érdemesnek találnak arra. Az embereknek megvan a magukhoz való esze és bízom benne, hogy már nem dőlnek be a megosztásnak. Sok sikert kívánok a demonstrációhoz, amelyen többek között a 21-i előkészületek miatt sem tudok részt venni, valamint nem hiszek abban, hogy hazugsággal harcolhatunk az igazságért. „Tüntetéssorozat az igazságért”? De hogyan? Egy hazug képpel? A média igazságos tájékoztatásáért tüntetni, egy hazug médiaképpel?

Bankcsapda – TÜNTETÉSSOROZAT AZ IGAZSÁGÉRT facebook oldal fejlece: levágták a kezemet csuklóból, azt pedig az árulóknak szokták és az nem én vagyok barátaim! Vagy a Szent Jobbra gondoltatok? ( a kép megtekinthető a www.kaslerarpad.hu weboldalon. admin )

Én büszke vagyok arra, hogy meghívtam barátaimat a megmozdulásaimra és mindenhol feliratoztuk a nevüket, és ezen jó szokásunkat a jövőben is tartani fogjuk, bár igaz, hogy voltak akik visszaéltek vendégszeretetünkkel.

Sajnálatosnak tartom, hogy itt még mindig személyes ambíciók elvakítanak egyeseket és nem látják, hogy a nemzet, Magyarország sorsa a tét. Ennek ellenére az én ajtóm és az általam szervezett rendezvények nyitva állnak minden tisztességes ember előtt a jövőben is, példát mutatva és ösvényt taposva az összefogáshoz.

Tehát ez a hét, még az egyeztetések hete, de jövő héttől Önökkel karöltve, megkezdem az országjárást és kézről-kézre, szájról-szájra, ahogy megfogadtuk, mozgósítunk tízezreket a Hősök terére. Addig is, senki se fizesse devizahiteleit, hivatkozzanak nyugodtan rám, mondják, hogy átvállalom mindenki tartozását, róják rám. Annál is inkább, mert ma reggel hívott egy hölgy Hódmezővásárhelyről, hogy az ottani kormányhivatal megadta a nevemet, címemet és telefonszámomat, hogy én vagyok az illetékes, én tudok neki segíteni devizahitelével kapcsolatban. Ezt korábban megtette már a Köztársasági Elnöki Hivatal is. Ha én vagyok az illetékes akkor meg is oldom ezt a problémát. A Győzelem Napja nagyon közel van, bízzanak bennem és ne feledjék a legfontosabbat, létszám!

Kásler Árpád
2013. 03. 19

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése