2013. március 16., szombat

BÜSZKE VAGYOK, HOGY MAGYAR LEHETEK! - Március 16.

"Én még ilyet soha nem kértem, de akarom hogy tudja mindenki: A magyarok a bajban összefognak"
BÜSZKE VAGYOK, HOGY MAGYAR LEHETEK!

Andrea Vadas

Sziasztok! Én egy éjjel-nappali boltban dolgozom. Ma olyan dolgok történtek, amik mellett nem lehet csak úgy elmenni. Bejött egy lány ahogy néhányan mondják olyan "mű" nő. Vett egy karton tejet, egy rúd szalámit, 8 kg kenyeret, vajat, meg nescafe-t. Fura volt a 8 kg kenyér, ezért megkérdeztem: "nagy a család?" Mire ő! Nem, az iskolába viszem az itt rekedteknek. Elgondolkodtam. 
Aztán jött egy srác. Audival. Kért 30 db zsemlét, 10 kg kenyeret, egy egész doboz sport szeletet. Kérdeztem is. Ennyire szereti a csokit? (persze sejtettem hogy hova lesz) erre ő: "nem a rádióba hallottam h elkel a segítség"! És oda viszi. Nem sokkal később megint jöttek. Elvitték az összes mentes ásványvizet. Már tudtam hova lesz, vagy legalábbis azt hittem. Megkérdeztem. A válasz: A vasút állomásra viszem, most hallottam hogy sokan itt maradtak. 
De!!!!!!!!!!!!!!!!!! A a legszebb dolog csak ezután jött. 4 fősulis készült az esti bulira, ehhez való bor és chips készletért jöttek. Nálunk hallották a rádióba, hogy a hajléktalan szállóra is el kelne a segítség. Vissza minden. Összedobták a fejenként 1500 Ft.jukat és kérték hogy adjak nekik bármit ami ebből kikerül és hasznát vennék. Hát ez engem nagyon megérintett. 
De még sorolhatnám. Egy néni süteményt vett amit a fiával küldött el az autókhoz stb. Nagyon jó volt ma a napom. 
Osszátok meg. Én még ilyet soha nem kértem, de akarom hogy tudja mindenki: A magyarok a bajban összefognak. Büszke vagyok ma hogy Magyar lehetek.

1 megjegyzés: