2013. március 1., péntek

Quantum K2 gyógyítás

Nagyon hatásos... tisztítja a tudatalattiban futó közös programokat...köszönet az árnyalt fordításért 

Forrás:  Agnes Noe

 
Itt a Quantum K2 gyógyítás! Egy hihetetlen alázattal elmondott ima!! Ez már az Új Energiás gyógyítás. :) Lefordítottam, mert itt kell, hogy értsük a szöveget is! Szeretettel kívánom, hogy váljék mindenki javára, aki használja!
http://www.quantumk.co.uk/quantumk2.htm

Quantum K2 gyógyítás

Készítette: Andrew Kemp
Fordította: Noe Ágnes
 
2, Üdvözöllek e gyógyítás kapcsán!
 
3,Keress magadnak egy csendes, nyugodt helyet, ahol nem zavarnak és teljesen át tudod adni magad ennek az imának.
 
4,, Lélegezz be mélyen a gyökér és a szakrális csakrádba.
 
5, Lélegezz mélyen a szívedbe / szív csakrádba/
 
6, Mély lélegzet a harmadik szembe /csakrába/ a tobozmirgyeddel együtt
 
7, Most teljes szívemből, őszintén kinyilvánítom szándékomat, vágyamat arra vonatkozóan, hogy ebben az Isteni gyógyításban részesülhessek.
 
8, Szeretett Isten Anya és Isten Atya
 
9, Lelkem teremtői
 
10, Minden lélek teremtői
 
11, Istenek Istene / Teremtő/
 
12, A szeretet Istene
 
13, Isten Atyám és Isten Anyám
 
14, Kérlek segíts, hogy érezzem a lelkem, szívem és szeretetem minden olyan megnyilvánulását, amikor nem veled összhangban cselekedtem
 
15, Kérlek segíts, hogy érezzem minden térben és időben, minden fellelhető emlékezetben azt, amikor nem isteni mivoltom szerint cselekedtem/viselkedtem másokkal .
 
16, Szeretett Isten Anya
 
17, Kérlek segíts éreznem és magamból elengednem azt, amit bármikor is nem a szeretet és igazság fényében cselekedtem.
 
18, Szeretett Isten Atya, kérlek segíts, hogy érezzem ha bármikor is nem a szeretet Isteni törvénye szerint cselekedtem.
 
19, Szeretett Isten Anya, kérlek segíts, hogy érezzem a fájdalmat, bántást, amit bármikor bárki okozott nekem, akár egy másik lélek vagy az akár az őseim.
 
20, Kérlek segíts, hogy érezzem azt a fájdalmat, bántást, melyet én okoztam bármikor is másoknak.
 
21, Kérlek segíts, hogy érezzem az összes fájdalmat és bántást, amit bármikor is én magamnak okoztam.
 
22, Kérlek segíts nekem elengedni ezt a „mind összes” fájdalmat és bántást a lelkemből.
 
23, Bocsáss meg Atyám, kérlek bocsáss meg Anyám
 
24, Részesítsd könyörületességben lelkemet mindazért, amit bármikor is nem szeretetből cselekedtem.
 
25, Sajnálom, nagyon sajnálom mindazt, amit bármikor is nem szeretetből cselekedtem másokkal és magammal.
 
26, És most azt választom, hogy átérzem mindezt, hogy képessé váljak elengedni a lelkemből.
 
27, Kérlek segíts, hogy teljes és őszinte alázat legyen bennem.
 
28, hogy érezzem az összes rejtett, át nem élt érzelmemet, melyeket magamba zárva tartok és azok csak arra várnak, hogy átérezzem őket.
 
29, Szeretett Isten Anya/Atya, kérlek segíts, hogy érezzem, amikor megtagadom szeretetedet és lezárom magam a szereteted elől, így az nem tud beáramolni lelkembe és szívembe.
 
30, Istenem, kérlek segíts elfogadnom és magamhoz ölelnem minden lelkemben lévő érzést és érzelmet, legyen az akár negatív vagy pozitív.
 
31, Azt választom, hogy átérzem mindezeket az érzéseket és érzelmeket.
 
32, Szeretett Isten Anya/Atya kérlek segítsd, hogy érezzem mindazokat a dolgokat, amiben magammal szemben ítélkezem.
 
33, amik által értéktelennek tartom magam. / leviszem a rezgésemet-Ági/
 
34, amik által nem tartom magam szerethetőnek.
 
35, Istenem, szeretném érezni, hogy mások mit éreznek, amikor ítélkezem felettük, megsértem őket.
 
36, Kérlek segíts, hogy érezzem hogyan ítélkezem mások felett.
 
37, és magam felett.
 
38, Anyám, kérlek segíts, hogy érezzem a bennem lévő fájdalmat, azt a fájdalmat, amit nem akarok érezni.
 
39, amely arra késztet, hogy mások és magam felett ítélkezzek.
 
40, Atyám, kérlek segíts, hogy érezzem, hogyan ítélkezem feletted, a szereteted felett és a Te Isteni igazságod felett.
 
41, szeretett Isten Anya, érezni akarom minden esetben, amikor nem vagyok összhangban a lelkemmel.
 
42, Érezni akarom, hogy mivel ellensúlyoztam, milyen eltereléseket alkalmaztam, hogy ne érezzem mélyen a szívemben, a lelkemben , az életemben az elkülönültséget.
 
43, Szeretett Atyám, kérlek segíts, hogy érezzem, amikor szeretetlenség van bennem.
 
44, Kérlek, kérlek segíts, hogy érezzem és visszavigyem lelkem minden egyes részét a Te szerető karjaidba.
 
45, Hogy ismét eggyé váljak veled.
 
46, Szeretett Isten Anya, kérlek segíts, hogy ismét érezzem a szeretetedet, tedd érzékennyé lelkemet a szeretetre és az igazságra.
 
47, Szeretett Isten Anya, kérlek segíts, hogy be tudjam fogadni a szeretetedet.
 
48, Köszönöm,
 
49, hogy segítesz átérezni azokat az érzelmeket bennem, amelyeket idáig megtagadtam és elkerültem,
 
50, Köszönöm,
 
51, hogy segítesz megérezni azokat az érzelmeket magamban, amelyek még mindig megbocsájtásra szorulnak.
 
52, Köszönöm,
 
53, hogy segítesz megéreznem, amikor nem a szeretet útját járom.
 
54, Kérlek segíts, hogy mindezeket érezzem, ami ebbe az imában foglaltatik.
 
55, MOST
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése