2013. március 28., csütörtök

Egy segélykiáltás a sok közül

 Egy kedves ismerősöm került rendkívül szorult helyzetbe, és segítséget kér !
Nem tudom meddig lehet még ezt az állapotot tartani! Rengeteg embernek nincs pénze, ennivalója, fűtése, és egyre többnek otthona sem. Legyen már vége ennek!  Tenni kell valamit! Szeretettel, de határozottan, bölcsen.

Norbert Szabo  
Itt vagyunk a hideg albérletben már négy napja és nem tudunk átmenni egy másik albérletbe,mert nincs semmi pénzünk amit kivágtam fát abból vettünk kaját a sofőrnek aki elvitte a két fordulót adtam 8000 forintot a motorfűrészem másnap tönkremnet és most nemtudunk elmenni egy másik albérletbe mert nincs semmi pénzünk ,már nagyon hideg van itt és senkihez nem tudunk fordulni,lassan már tekljesen lefagy a kezem gépelés közben teljesen magunkra maradtunk és nem tudunk senkitől segítséget kérni,mert nincs aki segítzsen,soha még ilyen rossz helyzetben nem voltam idáig és a Tigáz 4 nappal ezelőtt elvitte a Gázórát ,mert hibásan van bekötve a Gázkonvektor nagyon hideg van már itt bent közel 6.fokban vagyunk és innét már Vasárnap el kellene költözni,de én minden pénzem ami volt a tulajdonosnak odaadtam,az Ági édesanyja meg neki támadt gyálon tegnap az Áginak és majdem kitörte a nyakát hátrafelé én vettem észre amikor a konyhából mentem a szobájába és elzavart bennünket és azt mondta,hogy ő már nem vállal felelősséget az Ágiért kitagadta őt végleg és most itt vagyunk megint Budakeszin a Széchényi utca 88 szám alatt és majdnem,hogy megfagyunk már,szegény lány annyira megijedt,hogy most elaludt a takaró alatt időnként hajszárítóval melegítem neki a forró levegővel befelé,hogy ne fagyjon meg Nem tudom,hogy Vasárnapig miből lesz pénzünk a költözésre,teljesen magam alatt vagyok itt fogunk megfagyni az Ágival ha valaki nem segít bennünket anyagilag egyszer most OTP BANK NYRT banszkszámlaszámounk 11773683-10467440 Szabo Norbert Budakeszi Széchényi utca 88 Ha valaki tudna segíteni nagyon hálásak lennénk érte,mert csak magunjk maradtunk a hidegben
 
(A hibák a testi és  idegi állapotot tükrözik/DK) 
 
S.O.S Akinek van kiadó különálló 35 négyzetméteres bútorozatlan házrész szoba ,konyha,fűrdőszoba,lehetőleg kaució nélküli,mert rokkantnyugdíjasok vagyunk, mellette még dolgozunk. Kertgondozást,Kézi kaszálás,Telektisztítást,Fakivágást,Műholdantenna szerelést.Kerítésfestést.Legyen szíves hívjon bennünket,mert mi nem találtunk és itt elvitték a Gázórát,mert hibás a gázkonvektor és nagyon hidegben vagyunk,nagyon sűrgős volna maximum 50.000 forintig rezsivel együtt.HívjonSzabo Norbert 06 20 208-6322 Németh Ágnes Budakeszi,Budaörs,Budapest,de lehetőleg kertes házban legyen,mert nekem a szerszámaimat valahol tárolnom kell.
 Norbert Szabo
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése