2013. június 8., szombat

*Aranykor*- közös meditáció! - 06.09-én vasárnap!

 
Látta Rakk Ilona:

A folyók vízszintjének visszarendezési meditációja alatt - 

Ma 2013. Június 7.-én 15 órakor

2013.06.07. 16:48 Istengyermek

 

aranyfeny_1370616218.jpg_301x190

Ma 2013.Június 7.-én 15 órakor a folyók vízszintjének visszarendezési meditációja alatt megjelent előttem az esztergomi bazilika.

Kupolája tetejének  középpontjában egy nyíláson keresztül  erős aranyfény jutott be a bazilika terébe. Behatolt egészen a bazilika alá  5oo méternyire és ott elkezdte tölteni a bazilika alatti földterületet. Az arany fény nyomán minden ezüstre változott.
Ez egy előmunkálat és előrejelzés volt a Szakrális tér Szakralitásának visszarendezésére.


Ami annyit jelent, hogy energetikailag visszatérünk Ősi múltunk Erejéhez és Fényéhez. Erre történt előkészület a bazilika alatti tér feltisztítása által.


Teremtésre hívlak ismét bennetek:


2013. Június 9.-én  este 21 órakor , Vasárnap


Képzeljétek el azt a világot, ahol minden létező boldog és elégedett. Azt a világot ahol boldogság, szeretet és megértés van. 

Erre összpontosítsatok teljes Fényetekkel 3-5 percig, nagyon erősen. Érezni fogjátok amint szívetekből áradásnak indul a szeretet. Amennyiben leszünk 5oo ezren, átfordítjuk a világot egy szempillantás alatt az Aranykorba.

Kérlek szóljatok  ismerőseiteknek is, jőjjetek össze csoportokban. Mozgósítsátok a szabad emberi kapacitásokat ahhoz, hogy vasárnap 2013. Június 9.-én  este 21 órakor együtt megteremtsük azt a világot, ahol szeretetben lehet élni. Ahol szeretjük és segítjük egymást. 


A mostani árvízhelyzet  főpróbája volt annak, hogy mennyire tudunk és vagyunk képesek összefogni.

Mutassuk hát  meg.

Rakk Ilona

Forrás: http://istengyermek.blog.hu/2013/06

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése