2013. június 21., péntek

A benned lévő Istenre hangolás - Kryon - Alone




Készítettem egy hanganyagot, ami abban segít, hogy Isten- Emberré váljunk.
Segít összekapcsolni azzal, akik valójában vagyunk, aktiválja a 12 szálas DNS-ünket is.

Most szeretettel megosztom veletek.
Különböző hang frekvenciák vannak benne.
Solfeggiok: 528,852, 147,936, 1122, Agyhullámok:1Hz, 0,9Hz, 2,5Hz, 3,5Hz, 4,9Hz, 5,5Hz, 7,83Hz, 22Hz, 40Hz,
továbbá a DNS szálak héber, lemúriai nyelve, aktiváló fény nyelv, energia amit én tettem bele a hanganyagba,
illetve megszámlálhatatlan segítő, akik megjelennek ha elkezded hallgatni..

A hang frekvenciák segítik, támogatják a folyamatokat, nyugtatnak, kiegyenlítenek, aktiválnak gyógyítanak..


A hanganyag linkje.

Fontos!
Mielőtt meghallgatjátok olvassátok el hangosan a vastagbetűs, szándék kinyilvánítást.(lent)

Amennyiben úgy érzed, hogy szeretnéd kiegészíteni a szándék kinyilvánítást, nyugodtan tedd meg. Akár időnként egy konkrét probléma (testi, telki, nehéz szituáció..) megoldására is használhatod. Akkor erre a területere irányuljon a szándék kinyilvánítás meghallgatás előtt.

(„ Az Univerzumot vagy Szellemet (amelyet mi Istenként ismerünk) tájékoztatni kell szükségleteinkről, ez a vezetőkön keresztül valósulhat meg. A vezetőkhöz beszélni kell, a megnyilatkozás élőszón keresztül valósulhat meg. Csendes időszak legyen, amikor a szellemhez szólsz. Foglald szavakba a gondolataidat, és hangosan mondd ki őket, azután várakozz türelemmel. Így fennhangon megfogalmazva vezetőiden keresztül kifejezed szándékodat a világegyetem felé. Ügyelj a szándékot kifejező mondatok tartalmára. Nélkülözhetetlen, hogy saját füleiddel halld a kiejtett szavakat. Ha egyszer szándékod vezetőiden keresztül elérkezett az univerzumhoz, nem kell tovább várakoznod, mert a szándék minden, abszolút és megkérdőjelezhetetlen." Kryon)

Sztereó fülhallgatóval hallgassátok, mert más frekvenciák vannak a jobb és a bal hangszóróban.

(Szándék kinyilvánítás nélkül a hanganyag energia töltésének csak a 30%-át tudod megkapni.
A szándék kinyilvánítás a katalizátor, ami elindítja a folyamatot.
Sztereó fülhallgató nélkül a hanganyag energia töltésének csak az 50%-át tudod megkapni.)

A szándék kinyilvánítást úgy állítottam össze, hogy minden olyan terület érintve legyen benne, ami a fejlődésetek szempontjából fontos lehet.

Úgy tapasztaltuk a hanganyag meghallgatásával kapcsolatban, hogy esetenként az egó hiszti, düh vagy pánik rohamot kap hallgatás közben vagy utána. Ami többszöri meghallgatás hatására folyamatosan szűnik, illetve nagyon nehéz reménytelennek tűnő érzelmi, fizikai állapotokból pedig ki tud emelni.
Hallgatás közben nagyon érdekes, sokféle tapasztalatról számoltak be azok, akik már meghallgatták.
Többen mondták, hogy ha fülhallgató nélkül hallgatták a térben lévő virágokra nagyon pozitívan hatott.

Ajánlott többször meghallgatni. De arra figyeljetek, hogy kezdetben egy nap maximum csak egyszer tegyétek meg.
Lehet, hogy először 1 héten csak egyszer fogod érezni, hogy meghallgatnád. Aztán 3 napig minden nap és 2 hét szünet...
Szóval figyelj a megérzéseidre. Ha úgy gondolod, hogy meghallgatnád de a lejátszó nem indul el vedd jelnek! :) Akkor próbáld meg, majd később újra. Lehet, hogy a segítőid jelzik, hogy ne most hallgasd meg.

Figyelj majd az álmaidra, mert sok üzenetet hordozhatnak számodra. Az érzelmi oldásaid nagy részre álomban fog bekövetkezni a hanganyag hatására.

Nagyon erős energetikai változásokat idéz elő, minden szinten.

Ezért kérlek kezeljétek óvatosan ezt a hanganyagot.

Az általam készített hanganyagok, közvetítések közt eddig ezt tartom a legerősebb, legtranszformatívabb isteni eszköznek, amit a felemelkedésünkre tudunk használni.

Ui:
Ha lesznek tapasztalataitok, a hanganyaggal, majd osszátok meg velem légyszi! : )


 Szándék kinyilatkoztatásra javaslatok, 
Kryon és a Teremtő segítségével:


Amit most kijelentek olyan hangosan zengjen, hogy betöltse az egész Univerzumot, minden alternatív-, párhuzamos dimenziót és világot! Jusson el mindenhova, ahol létezem és írjon felül mindent, minden érintettben, ami ellentétes ezen kijelentéseimmel úgy, hogy az minden résztvevő legjavát szolgálja!

Magamba fogadom önnön hatalmamat és együtt teremtek az Univerzummal (Istennel, a Mindenséggel, a Teremtővel…). Isten-emberré válok. Élek az új energia által felkínált lehetőséggel. Kérem és elfogadom a semleges gondolatmintát! A karma nélküli létet, életet választom.


Multidimenzionális létezőként kitörlöm most régi szerződéseim minden elemét és kijelentem, hogy elengedek minden belém ültetett hitrendszert.


Kijelentem, hogy feloldok minden esküt és fogadalmat, amit a múltban bárhol, bármikor tettem, különösképpen azokat, amik a szegénységgel, betegséggel, fájdalommal, nyomorúsággal, szenvedéssel, önfeláldozással, magánnyal és egzisztenciális ürességgel kapcsolatosak és megszüntetem ezek hatásait, következményeit minden létező helyről, minden érintettből, minden szituációból.


Kitörlök most minden szerződést és kijelentem, hogy felszabadítom magam alóluk, meggyógyítom és megtisztítom evolúciós fejlődésem minden karmikus feljegyzését.


Megbocsátok, meggyógyítok és elengedek minden olyan tudatos vagy tudatalatti dolgot, ami késleltetheti vagy akadályozhatja teljes evolúciós fejlődésemet lényem bármelyik multidimenzionális szintjén.

Ennek következtében változást teremtek a vibrációmban, ami folyamatosan emelkedik mind finomabb és interdimenzionálisabb szintekre.
Társteremtem fizikai egészségemet és felébresztem sejtemlékezetemet.


Ennek megfelelően tiszteletteljes és szent módon megszólítlak téged, drága Testem:


Együtt vagyunk ebben a létidőben és együtt meg tudjuk gyógyítani magunkat. Együtt megvan az erőnk, hogy legyőzzünk mindent, ami veszélyeztetheti fizikai rendszerünket.

Együtt képesek vagyunk regenerálódni és megfiatalodni, és együtt feltartóztatjuk a kémiai hormonok hatását, melyek megöregítik a testet. A halál - hormon termelését leállítom. Együtt hatástalanítjuk az időt, mely irányítja a sejtjeink, szöveteink, szerveink öregedését és funkcióit.


Harmonikus és kiegyensúlyozott módon visszakapcsoljuk magunkat valódi Lényünkhöz és DNS-ünk 12 szálához, hogy általuk elérhessük a szellemi, érzelmi, fizikai és mentális tudás 12 felső szintjét.

Együtt most aktiváljuk tobozmirigyünk növekedését és azon funkcióját, hogy a gondolatok és a tudás magasabb frekvenciáit legyünk képesek befogadni és elindítsuk, segítsük a felemelkedés és az Isten- Emberré válás folyamatát, amit a DNS-ünkbe kódoltunk.


A testemet behálózó energia vezetékek, energia csatornák, csakrák egymással harmóniában, egységben tökéletesen és csúcsformában működnek.


A kundalini energia szabadon, tisztán áramlik bennem, ami minden szinten harmóniában van jelenlegi állapotommal, fejlődési fázisommal.


Most testünk minden sejtje magáévá teszi ezt a szándékot és ennek megfelelően törekszik a legoptimálisabb és állandó egészségi állapot fenntartására és szervezetünk fizikai, mentális, érzelmi és szellemi megfiatalítására.


Multidimenzionális létezőként én itt és most kérem, hogy borítson be engem a Teremtés Fehér Arany Fénye, hogy felülemelkedve minden hitrendszeremen és korlátomon teljes egészében az Isteni Jelenlétben létezzem, hogy állandó kapcsolatban lehessek a felsőbb, isteni nézőponttal és azzal, aki valójában vagyok.

Minden szinten állandó kapcsolatban vagyok multidimenzionális, határtalan, halhatatlan Énemmel. Cselekedeteim, érzelmeim, gondolaim, minden megnyilvánulási formám a bennem élő Istent tükrözi.


Nyitott vagyok és elfogadom, hogy megérdemlek minden bőséget, ami kielégíti a szükségleteimet, vágyaimat és megértem, hogy a Szellem célja, hogy szeretetet, beteljesült szerelmet, békét, egyensúlyt, egészséget és jólétet adjon nekem.


Minden emberi kapcsolatomban Isten ( Szellem ) szeretete tükröződik vissza rám. Csak jó dolgok áramlanak hozzám.


Megengedem, hogy minden átlényegülés, változás bennem, az életemben az öröm, a vidámság, a szeretet frekvenciái által történjen meg.

Tudom, hogy a változás jó és értem van, élvezem minden fázisát. Bátran, nyitottan várom és befogadom az újat. Elfogadom és mélyen átérzem az elengedés, átlényegülés, újjászületés természetes isteni mivoltát és szükségszerűségét, és a szeretetet, ami mélyen áthatja az egész folyamatot. 


Szeretettel kérem az egóm minden megnyilvánulását, hogy támogasson engem ebben a folyamatban.


Felszabadítom és isteni szintre emelem egóm minden megnyilvánulási formáját, így egyesült erővel töretlenül egymást segítve haladunk a teljesség felé.


Bátran, eltökélten, eltántoríthatatlanul haladok előre a legjobb valóságom felé vezető úton.


Része vagyok a Mindennek, és a Szellem szemében tökéletes vagyok, képes vagyok magamat Isten szemével látni.


Multidimenzionális létezőként én azt választom, hogy használom a Szellem új ajándékait, amelyek segítenek egyensúlyban maradnom és erejüknél fogva hatástalanítnak minden negatív hatást, melyek utam során akadályozni próbálnak.

Leválok és elhatárolódok a kollektív tudattól, az emberiség fájdalom testéről és minden olyan rendszerről, ami szembehelyezkedik a legjobb valóságommal és elválaszt a bennem lévő határtalan, halhatatlan igaz önvalómtól. A kapcsolatom folyamatosan erősödik és mélyül az emberiséget segítő fényháló rendszerekkel.


Minden hamis énazonosulásom, énképem, szerepszemélyiségem könnyedén megszűnik, felolvad.


Semmilyen emberi szó, tett, gondolat vagy felém irányított energiaminőség nem változtathatja meg azt, Aki Vagyok, mert az Vagyok, Aki Vagyok. Az immunrendszerem minden szinten (fizikai, mentális, érzelmi, energetikai spirituális…szinteken) tökéletesen működik, minden körülmény között. Ezáltal minden külső hatástól teljesen védett vagyok, semmilyen negatív dolog nem hat rám.


Engedélyezem és kérem, hogy a maximumot profitáljam a hanganyag meghallgatásából.

Felülírom és módosítom minden olyan születési megállapodásom, élettervem, ami meggátolhatná, hogy mindez, amit a szándékommal kifejeztem, könnyedén megnyilvánulhasson bennem és az életemben egyaránt.


Az elhangzottakkal kapcsolatos összes hárításom, tiltakozásom megszűnik, felolvad. Engedélyt adok arra, hogy megváltozzon a DNS-em ennek megfelelően. Mindezt megérdemlem, elfogadom, beépítem! A folyamat időbeni korlátai megszűnnek!


És ez így van!


Forrás: Szabó Pálma / Alone

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése