2013. június 30., vasárnap

Látomás és üzenet június 28-ról - Istengyermek 06.27-28.

 


Délutáni látomás Június 28.-ával kapcsolatban

2013.06.27. 22:22 Istengyermek

arpadkor_1372364081.jpg_593x336

Június 28. sorsfordító pillanat a Magyari lelkek életében.
Látom amint hét táltos érkezik a Pilisbe, velük együtt a Nép. Az összes Magyari lélek, ki valaha is leszületett a Kárpát Hazába.

Főtáltos: Várunk benneteket holnap reggel 8 órakor a Szűzanya kegyhelynél. Őrséget állunk a legnagyobb eseményre ami az utóbbi 1o ezer évben történt.
Három Táltos lép előre, meghajolnak majd megcsókolják az Anyaföldet.
Mondják: E Földből vétettünk, mely alkotója volt elődeinknek és alkotója lesz az utánunk jövőknek. Szent ez a Föld mert hordozza mindazt az értéket mellyel gyarapítja az utánunk jövőket.
Másik Táltos: Én vagyok ki Mátyásnak segítettem, Mátyás a Király ma megtestesülésben köztetek segíti a felemelkedés folyamatát. Ennek a folyamatnak a holnapi nappal vége. Minden megteremtődött már a szellemi szinteken. Szép és boldog a jövőtök. Merjétek elhinni.
Mátyás Királ:  Engem abban az időben királnak szólítottak, csak utána nevezték királynak. Ennek hosszú története van. Én még királ voltam s tettem a dolgom úgy ahogyan most is jöttem, hogy veletek örvendezzek.

Duna Őrszelleme:
" Sebes a folyó, erős az árja,
   Nem lett nálatok senki sem árva. - mert én Őrködtem felette. "
Látásomra hívlak benneteket holnap a kanyarnál.


Mátyás Királ Főtáltosa: Üzenetet hoztam a Királtól. Holnap a Nap hegyén vár benneteket. Délben.

Mi is várunk benneteket ezen a hét végén Dobogókőn a Zsindelyesnél. Aki érzi a hívást érkezzen mielőbb.
Ilona



Éjszakai üzenet -2013.06.28.

2013.06.28. 06:31 Istengyermek

menyorszag_1372393513.jpg_428x318

Javenna vagyok, a Föld lelke. Jahuna Gaya leképzése. Jahuna Gaya az előző Föld Őrszelleme ki bábáskodott a mostani Föld születésekor.Egy Födszellem úgy születik, hogy két nagy szellem erős akaratával (ahogy ti mondanátok), de valójába szeretetével létbe hívják a szellemet. Újat teremtenek, ők még nem voltak semminek az alkotórészei.
Yahuna Gaya három korszakot Őrködött végig, mire létbe hívhatott engem, Javennát. Én vagyok a mostani Föld lelke kéréssel vagyok felétek, felém, mert Ti mindannyian alkottok engem bizonyos szintig.
Tegyétek rendbe a lelketeket, mert az idő közel. Ne féljetek csak reméljetek és szeressetek.
Ez a Ti feladatotok.
Asszonyok, figyeljétek a gyermekeitek szemét. Abban láthatjátok a jövőt.

Víz Ősszelleme: "Sebes folyó, Áldott folyó, melynek árja jó.
Gyere lányom Áldj meg a Fehér virágokból font koszorúval. Ez minden amit a holnapi napon kérek és csodát láttok, ezer csodát.
Ezredévek csodáját. Jó éjt kívánok a Magyar Magoknak (éjszaka kaptam az üzenetet) és Áldott "Ébredést".
                                                             
 Yahuna Gaya, Javenna és Silikata El 
Vaha
   
                                                                                                                                                 
"Szilikata El Vaha a hegy Úrnője üdvözöl a Naphegyen. Egyet biztos ígérhetek. Sebes változások indulnak holnaptól.
Várjátok a csodát. Én viszont Titeket várlak. Jöjjetek el minél többen."
                                                                                          

 Yahuna Gaya, Vaesztra és Atarama

Jahuna Gaya minden létezőben benne van a Földön és rajta kívül még három szellem: Piesztra, Vajesztra és Szohvat.
Ők teremtették magát a Földet. Saját szellemükből adtak össze részeket. Szohvat a 3/4 részt, mig Piesztra és Vajesztra a fennmadadó részt fele-fele arányban.
Hatalmas öröm számukra, hogy most saját alkotóikkal kommunikálnak a 12. síkon. Még nem volt rá példa az elmúlt 1,5 millió évben.
"Várunk rátok ma a Naphegyen mely Pilisszántó felett Mag-osodik"
Vaesztra vagyok a Szellemisége ennek csodálatos kék bolygónak. Szeretlek és áldalak Titeket.

Én:  Aki érzi a hívást a  előttünk álló két hónapban minél többet legyen fönn a Pilisben mert olyan kódok és energetikai csomag várhatók, melyek sarkából foesítják ki ezt a mostani világot, megteremtve a szebb jövőt

csatorna: Ilona



 Forrás: http://istengyermek.blog.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése