2013. november 19., kedd

Kapuk nyílnak kapcsolatfelvételhez 11.18.



Itt az ideje elhinni mindenkinek, hogy van Belső Föld,
mert eljött az ideje, hogy találkozzunk velük. 
Dombi Katalin

 

2013. november 18., hétfő

Benső Földi Testvéreink kapcsolatfelvételi kapuk nyitásához, hangolásához kérik segítségünket 


Drága Testvéreink!

Ardana vagyok, Telos lakója!

Szeretnék beszámolni Nektek, hogy ma  a Kárpát Földje Dunán túli szegletében egy átjáró hangolása sikeresen megtörtént.
A Kastély készen áll, a két világ határmezsgyéjén fogadásunkra! 
Kristály fényben tündökölve várja a megfelelő pillanatot...
Nagy örömünnep volt ez számunkra!
A TESZT sikerült!
Adama, Én és hat társunk munkálata egy drága, Felszíni Testvérünk segítségével zajlott.

Kéréssel vagyunk Felétek, Kedveseink!

Figyeljétek hívásunkat! Szívetek legyen nyitva, mert bármely pillanatban megérezhetitek, kit és hová szólítunk, hogy segítségünkre legyen a kapuk kiépítésében!

Amikor szívetekben halljátok hívó szavunkat, induljatok! Mi szeretettel és örömmel várunk a jelzett helyszínen!

Amit tennetek kell:
Őszinte szeretettel és vággyal szívetekben a találkozásra, érintsétek meg a jelzett tárgyat, növényt, vagy épp a talajt  - fogjuk sugallni: mit és mikor.
Szívetekből indítsatok egy Magenta fényű Szeretet-szálat felénk és ismételjétek szívetek szerint az alábbi gondolatot, mely a híd kiépítésében nagyon sokat segít Nekünk:

Földnek mélye, titkok völgye
Utat nyisson a felszínre!
Szeretetben eggyé váljunk,
Újra egymáshoz találjunk.
KAPU NYÍLIK, lebben fátyol,
Valóságunk nincs már távol.
Szeretetünk hídja épül,
Két világunk így EGYesül.



Miközben mindezt teszitek, terjesszétek ki Szereteteket Áldott Anyaföldetekre, Kárpát Bölcsőjére, majd körbeöleljétek Gaia egészét,hogy az áthassa egész lényét!

Kárpát Haza átjárói hamarosan kiépülnek, amelyek a hangolást követő 2-3 hét múlva válnak teljesen késszé.
Használatuk a tömeges megjelenés idejére tevődik, melynek pontos időpontját nem tudhatjuk még. 

Nagyban függ attól, Önmagatok megismerésében és kozmikus lényetek tisztításában hogyan haladtok.
Veletek együtt készülünk a felszíni idő szerint 23.-án várható Aion aktiválás illetve Teremtő Anya szerelmetes kiáradásának pillanataira! 
Szeretetünk segíti átalakulásotokat, csak hangolódjatok rá, Ránk és Égi Égi Teremtő Anya energiáinak befogadására, Önnön valótok és a Krisztusi Szeretet Fényének lényeteket átható EGYesülésre!
Fenséges pillanatok várnak Ránk, Szeretett Testvéreink!



Várjuk találkozásaink boldog pillanatát!
Atyánk áldása legyen rajtunk!

Ardana
 
 
 
 Kiegészítés ímélből jött:


 
Üdvözlet Mindenkinek!
Tudnotok kell: már 2 kapu készen áll a benső Földi Testvéreink számára!!! Borsod és Győr-Moson-Sopron megyékben!
Egy tegnap, egy ma készült el! 

Viszont tudnunk kell: 
Szívünkben a Krisztusi Szeretet Fénye teljes pompájában, energetikai minőségében el tudja foglalni helyét, mely alapvetés az emelkedésben.
S hogy mis is a SZERETET Isteni módja?

1 Korintusi 13

Hungarian Károli (KAR)
13  Ha embereknek vagy angyaloknak nyelvén szólok is, szeretet pedig nincsen én bennem, olyanná lettem, mint a zengõ ércz vagy pengõ czimbalom.
És ha jövendõt tudok is mondani, és minden titkot és minden tudományt ismerek is; és ha egész hitem van is, úgyannyira, hogy hegyeket mozdíthatok ki helyökrõl, szeretet pedig nincsen én bennem, semmi vagyok.
És ha vagyonomat mind felétetem is, és ha testemet tûzre adom is, szeretet pedig nincsen én bennem, semmi hasznom abból.
A szeretet hosszútûrõ, kegyes; a szeretet nem irígykedik, a szeretet nem kérkedik, nem fuvalkodik fel.
Nem cselekszik éktelenül, nem keresi a maga hasznát, nem gerjed haragra, nem rójja fel a gonoszt,
Nem örül a hamisságnak, de együtt örül az igazsággal;
Mindent elfedez, mindent hiszen, mindent remél, mindent eltûr.
A szeretet soha el nem fogy: de legyenek bár jövendõmondások, eltöröltetnek; vagy akár nyelvek, megszünnek; vagy akár ismeret, eltöröltetik.
Mert rész szerint van bennünk az ismeret, rész szerint a prófétálás:
10 De mikor eljõ a teljesség, a rész szerint való eltöröltetik.
11 Mikor gyermek valék, úgy szóltam, mint gyermek, úgy gondolkodtam, mint gyermek, úgy értettem, mint gyermek: minekutána pedig férfiúvá lettem, elhagytam a gyermekhez illõ dolgokat.
12 Mert most tükör által homályosan látunk, akkor pedig színrõl-színre; most rész szerint van bennem az ismeret, akkor pedig úgy ismerek majd, a mint én is megismertettem.
13 Most azért megmarad a hit, remény, szeretet, e három; ezek között pedig legnagyobb a szeretet.
Önvizsgálat...

Ezé a főszerep a hétvégén, szombaton. Ehhez kapunk sok-sok segítséget!

 
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése