2013. november 28., csütörtök

A PAT -szupernova robbanás - Georgi Stankov 11.26.





n a Planetáris Felemelkedési Csoport szupernóva-robbanása

Új Germánia fényvárosa megjelent előttünk 2013. november 25-én

Írta Georgi Stankov és Carla Thompson  2013. november 26-án

Tegnap délben, miközben Carlával azon a területen sétáltam, ahol a portálom található, meglátogattak minket a Belső Föld Fénytanácsának a tagjai. Mi ekkor éppen azt vitattuk meg, hogy hogyan fog végbemenni a nagy változás. Carlának azt magyaráztam, hogy a Belső Föld-i agarthaiak át fogják venni az emberiség vezetését a nagy megrázkódtatás rövid átmeneti időszaka alatt, miután felrobbantjuk a PAT-szupernóva és kiváltjuk a mágneses pólusváltást, az interdimenzionális hasadást és az első felemelkedési hullámot - és mielőtt még képesek leszünk visszatérni ide felemelkedett mesterekként és elkezdenénk a mi igazi küldetésünket, mint a Föld Őrzői és teremtő istenei.
A Fénytanácstól jött tizenkét agarthai megjelenése számunkra annyira meglepően és hirtelen történt, hogy Carla szinte teljesen beleszédült és majdnem a földre esett, úgyhogy nekem kellett megtartani őt. 

Ám ugyanabban a pillanatban Carla meglátott egy új Fényvárost a portálomon, ahol most még mezők vannak - gyönyörű, kristályalapú házak álltak ott és sok ember sétált serényen az utcán, meglátogatva a piacokat és kicserélve egymással barterben a termékeiket. Ebben a Fényvárosban nem voltak autók, ugyanakkor minden nagyon békés és örömtől lelkes hangulatot árasztott.
Ezután a Fénytanácshoz tartozó agarthaiak azt mondták Carlának, hogy minden tökéletes és kész a felemelkedésre, és amit ő látott, nem más, mint Új Germánia Központja, mely az új, felemelkedett emberiség technológiai és szellemi centruma lesz, és hogy szükséges volt, hogy ő idejöjjön és az én portálomról emelkedjen fel.

 Carla ugyanis még az indulás előtt kora reggel a Felsőbb Énje engedélyét kérte, hogy hirtelen Bajorországba utazhasson.
Nyilvánvaló volt, hogy Carla látomása ( én személy szerint nem láttam a Fényvárost, csak annak rezgését és az agarthaiak jelenlétét éreztem ) az 5D alacsonyabb 2. szintjén lévő új Fényvárosára vonatkozik, ahova a legtöbb felemelkedő ember először fog érkezni. És nagyon is lehetséges, hogy ez a sajátos Fényváros kapcsolódni fog a legfejlettebb 4D-s hologramokhoz, miután azok a szintek átestek a mágneses pólusváltás megrázkódtatásain.
Tegnap, miután felébredtem, és még mielőtt kimentem volna a portálom területére, majdnem két órán át olyan erőteljes és boldog 5D-s rezgések jártak át, hogy már nem voltam képes ebben a valóságban tartózkodni, így alig tudtam valami mást csinálni, csak ülni és belemerülni ebbe az új energetikai környezetbe.


5D- hologramok megjelenése

Az agarthaiak azt is elmondták Carlának, hogy most az új 5D-s hologramok teljes mértékben le lettek horgonyozva a Gaiahoz - pedig azok még néhány nappal ezelőtt is kissé a Föld fölött lebegtek -, úgyhogy a felemelkedés energetikai előfeltételei most már teljesen adottak, éppen ezért nekünk nagyon nyugodtnak és optimistának kellene lennünk, hogy minden tökéletes lesz.- Ezek tehát a legfrissebb hírek a portálommal és az "Új Germánia" fényvárossal kapcsolatban.

 2013. november 26. kedd, 19:33 | Írta: Spirituális UFO-kutató
http://spiritufo.ditro.hu/kozmosz-letagadott-valtozasairol/22-2011-2012-2013-alapvet-valtozasairol/285-joen-a-planetaris-felemelkedesi-csoport-szupernova-robbanasa



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése