2013. szeptember 19., csütörtök

Levél évfolyamtársaimnak 2013.09.19.



 A levelet elküldtem emailben és kértem, hogy olvassa fel a szervező. Kíváncsi vagyok mit szólnak hozzá.


 Levél az évfolyamtársaimnak

 2013

Kedves  Réglátott  Évfolyamtársaim!  


Most nem tudtam elutazni a 21-ei találkozóra, ezért itthonról küldök nektek sok puszit és ölelést. 


Múlt alkalommal mindenki beszámolt magáról nagy vonalakban, gondolom most is így tesztek. Ezért néhány mondatot írnék arról, mi történt velem mostanában. 


Tavaly nyár óta hál’Istennek nyugdíjas vagyok, azóta kicsit könnyebb a helyzetem.  A család szaporodik, már  három unokám van, 3 és fél, 2 és fél  és 2 hónaposak a lányok.  Nem szokványos gyerekek. Jóval fejlettebbek  az átlagosnál. Nemcsak fizikailag. Nagyon tehetségesek. Egyre több ilyen kisgyereket látok. Biztos ti is tapasztaltátok. Nagy öröm és egyben rendkívül nehéz feladat, mert nagyon önállóak, és akaratosak. Azt mondják ők egy új világot fognak létrehozni itt a Földön. 


Más: Hosszú évek óta az idén először nem műveltem meg a kertemet. Rájöttem, hogy most nem ez a feladatom.  Férjem vetett egy kis zöldborsót, és van cukkinink. Ennyi most az össz termény.


Viszont rengeteg más dolgot csináltam. Sokat unokáztam.  Itthon pedig napi 6-8 órában dolgozom az interneten. Gyűjtöm az információkat, írom a blogjaimat. Egyre nagyobb a népszerűségük. Havi 20-30 ezer a megtekintés egy blogon.  Címük: Szép jövőt! , Ufók és  földönkívüliek , A Mi Világunk 2013


A jógaoktatást abbahagytam. Most más úton haladok. Májusban részt vettem a Szelei Magdolna által szervezett „Nagy Magyar Szala” rendezvényen Alsóőrsön.  Augusztusban pedig szintén a Szelei Magdi  szervezte  jurtatáborban voltam Dobogókőn, melynek a címe „Néplélek emelő tábor „.  Óriási boldogság és szeretet élményekben volt részünk. Azóta mindannyian mások vagyunk, mint előtte voltunk.  Másként látjuk a világ dolgait, sokkal kiegyensúlyozottabbak, nyugodtabbak vagyunk.  Érezzük a szívünkben az egymáshoz tartozást és a Mindennel való Egységet- ha hihetetlenül is hangzik.  Nem egyházi közösség volt,  és  a Kárpát medence különböző pontjairól  érkeztünk ismeretlenül.


Ezt szerettem volna nektek elmondani, mert amikor legutóbb találkoztunk veletek, ott is, akkor is éreztem  azt,  amit főiskoláskoromban nem,..vagyis, hogy össze vagyunk kapcsolódva láthatatlan módon mindannyian.  A dobogókői táborban az ottlévőkkel  ez  az érzés ezerszeresen erősebb volt , és  látom már, hogy ez az, ami előrevisz, ami meg tud változtatni úgy bennünket, hogy  egy szebb világot  tudjunk létrehozni magunknak és unokáinknak. Nagy időket élünk, nagy változások előtt állunk, szükség van az ilyen érzelmekre, gondolatokra.


Nemrég megtaláltam azt a levelet, amit az új igazgatónknak írtam annakidején. Emlékeztek rá? Tartott egy fórumot, ahol válaszolt a diákok észrevételeire.  Akkoriban nagyon felháborított minket a párttitkárunk viselkedése, és ezért megírtam a viselt dolgait, de végül csak én mertem volna aláírni, ezért név nélkül dobtam be a ládába. A fórumon az igazgató rágalomnak minősítette a levelet. Többen azt mondtátok, hogy  -Na látod nem volt semmi értelme-  De mégis leváltották a párttitkárt!  Manapság pedig  egyre-másra  kerülnek napvilágra a sötét dolgok. Eljött az ideje annak, hogy ki merjünk állni az igazságért, magunkért és egymásért.  Nyugodtan, de határozottan.   Ti mindannyian nagyszerű emberek vagytok.  Érezzétek, hogy az Erő veletek van, és az Ég is. Minden jó, ha a vége jó.


Isten áldjon benneteket!  Köszönöm, hogy meghallgattatok. Lélekben veletek vagyok.


Dombi Kati
2013. szeptember 19.


U.i: Azt mondták, hogy már akkor is különleges voltam. De ők is azok, mert nagyon pozitív gondolkodású volt a csapat. Nem minden 40 éves találkozón van ez így. /DK



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése