2013. július 27., szombat

Vállaljátok fel Önmagatokat! - Jézus 07.27.


...S felszólítalak Benneteket soha ne adjátok fel Létetek kis gond okán sem, sem akkor ha vihar dúl Bennetek mélyen,...

Üzenet Jézustól: 

Vállaljátok fel Önmagatokat 

(2013.júl.27.)

Drága Fényeim!

Jézus vagyok, az Isten Fia Ki Szól Hozzátok
Eljött az idő Számotokra, hogy felvállaljátok Önmagatokat Saját Magatok és A Fény Szolgálójaként. Ne féljetek Önmagatoktól, hibáitoktól, ez természetes hisz a Föld egy Teljesen Más Hely, mint a Fenti Lét, ezért találtatik félelem és hiba a lélekben. Ezt a félelmet hagyjátok el, parancsoljatok érzéseiteknek és uralkodjatok Önmagatok Lelkén. 
S felszólítalak Benneteket soha ne adjátok fel Létetek kis gond okán sem, sem akkor ha vihar dúl Bennetek mélyen,mert az érzések megfognak Titeket, Rátok ragadnak az emberek szennyei, vagy épp csak a hangulatuk. Ezt változtassátok meg Magatokban, ha ilyen történne. 
Védelmet kérjetek és kaptok, mint mást is, ha kéritek teljes Szívetekkel-Lelketekkel. Bölcs dolog az Én utamon járni, melyet kitapostam előttetek, hogy könnyebben járjatok az Atyához vezető szűk ösvényen, s teregetitek a bárányaitok, ahogy én terelgetem/terelgettem az Enyéimet! 
Tanítsátok meg Minden Léleknek, kik utatokba kerülnek, hogy mi az Igaz Szeretet, hisz annyira fontos,hogy ezt minden tanítvány felismerje lelkében-mivoltában-fényében. Békével s szeretettel forduljatok azok felé, kik segítségetek kérik, hisz részei vagytok a Beavatásnak, mely a Gyógyítást adta kezetekbe, hogy begyógyítsátok eme Világ sebeit. A Földanya sebeit, melyek véreznek, mégpedig az emberi gyarlóság és gonoszság miatt. Ezeken tudjatok felülkerekedni és tenni a dolgotok, a Jót, mely Bennetek van, a segítő szándékot, a kedves szavakat, és mindemellett fejlődtök folyamatosan. 
Bizony mondom Néktek, ez a Világ nem az a Világ ahova valók vagytok, de azért vagytok itt az utolsó időkben, mert vállaltátok, és felelősséggel tartoztok Magatok, a Föld és az Atya felé azért, hogy megváltozzon és Földi Mennyországot teremtsetek. Gondolataitok legyenek mindig tiszták, jóhiszeműségetek ne Tévesszen el Titeket az Úton. 
Ne higgyetek el mindent elsőre, hanem bizonyosodjatok meg mi az igaz szó és mi a hamis. Hamisságban ne éljetek, ha ezt fedezitek fel életetekben, azonnal lendüljetek ki onnét, s távozzatok békés, igaz, tiszta helyre, ahol az igazság uralkodik. 
Soha ne hajtsatok fejet a sötét oldalnak, még akkor sem, ha azt érzitek gödörbe estetek! Inkább üljetek a gödör mélyén, mint hogy meghajoljatok a Sátán előtt! 
A Segítő Kéz, mely Én vagyok, kiment Titeket legalacsonyabb és legszomorúbb és legkedvezőtlenebb helyzetetekből. Soha nem hagylak el Titeket, mindig Veletek vagyok, soha ne feledjétek, Én vagyok az Út, az Igazság az Élet. Éltetlek Benneteket és erőtök soha el nem fogy! 

Áldásom kísérjen Titeket Minden Utatokon!
Szeretetem és Fényem Örökké Bennetek, Fényes Lelkek! 
Jézus
Közvetítette: Csillag

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése