2013. július 25., csütörtök

Kisgyerekek emlékeznek - Anyukák elbeszélése




4 éves Kristóf beszélgetése az anyukájával.
 
  
*

Egy másik kisgyerek:
Az én Drága Grétám most 6,5 éves. Kb.2 éve állt oda elém, s kezdte mesélni: -Anya van egy ország, Mangónia,ahol régen éltem...-Kérdeztem,hogy milyen régen?..-Olyan régen, mikor még a Balaton sem létezett, ezt az országot az emberek most nem láthatják, mert a szívük még nem nyitott rá, de régóta Magyarország felett lebeg, csak régen, amikor lerombolták az óriások, s most eltakarja egy sűrű erdő, s még nem fedezték fel... én "harcos" voltam, de még gyerek, s az óriások a szüleimet is megölték...akkor a pap bácsik vettek magukhoz..., de nem olyan "rossz"pap bácsik, akik most vannak, hanem ők gyönyörű arany ruhában vannak és tiszta a szívük. S azok a pap bácsik a "most"-ból odavittek engem pár másik nénivel együtt, s ki kellett választani, hogy majd ki lesz az anyukám...Én és a pap bácsik anya téged választottunk... -Miért engem választottatok?...-Azért anya, mert benned a legnagyobb a csend...-És hogy születtél meg kicsim?...-Úgy hogy fénykapukon repültem át, s fokozatosan sűrűsödött be a testem, míg ilyen lett mint most.
Gréta egy csoda és a képességei azóta csak fejlődtek. Elmondhatatlanul hálás vagyok,hogy Ő a kislányom! 


 Forrás: Napi Elemózsia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése