2013. július 29., hétfő

Átalakítást/átalakulást segítő mantrák - Istengyermek 07.29.


 Itt van a Víz, a Tűz, a Föld és a Levegő áthangolásának ideje. Tudjuk segíteni szeretetteljes mantrákkal a folyamatot.

Átalakítást/átalakulást segítő mantrák,

 mint a Tudatos ember segítő szeretete a világnak, 

melyből vétettünk

2013.07.29. 08:43 Istengyermek

negy_elemjpg_1375079977.jpg_259x195


Ma van a víz áthangolásának szent pillanata,
a nap bármely szakában legalább 100 -szor olvassátok el a víz mantrát,
mellyel a bennünk lévő víznek adunk lehetőséget az Isteni program felvételére.


Holnap 2013.07.3o.-án a Tűz invokációjával tisztítjuk a Tudati mezőnket,


2013.07.31.-én a Föld mantrájával tisztítjuk saját MaGunkat és a világot sejtszinten,


2013.08.01.-én a Levegőt s vele együtt saját és kollektív tudatunkat alakítjuk Fénnyé.


Legalább százszor kell mondani a szövegeket, igazán hatékony azonban 5oo-szor elmondva.


Részletekben is lehet, de reggel 8-11 óráig van a legnagyobb hatása.

Áldott  víz,
Te vagy az életem,
Sejtje
im programját átveszem.



Áldott Tűz,
Kihez az Öröklét fűz.
Segítsd a Létet,
hiszen Örökké Élek.



Áldott Föld,
s körülöttem a sok zöld.
Bennem a Fény,
megáldott remény.
Áldom a mezőt s rétet,
Isten engem saját MaGából vétet.



Áldott  a Lég, Áldott a Fény,
Tudatomban minden Lény.
Segít az Erő, segít a Lét,
Isteni Törvény senki se vét.



Az isteni Fény nevében és Áldásával:

Yahuna Gaya El Maha szelleme




Forrás:
 http://istengyermek.blog.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése