2014. január 22., szerda

Sajnálom. Csalódtam - Kásler 01.21.


Sajnálom. Régebben többször föltettem ide Kásler Árpád videóit, és az általa szervezett mozgalmat, de már nem teszem.

Elhiszem, hogy elege van. Elhiszem, hogy megfenyegették és talán zsarolták is a családjával. Elhiszem, hogy az emberek nem mernek kiállni az igazuk mellett és ez nagyon dühíti, mert hiába viszi vásárra bőrét másokért. Pedig jót akart és nagyszerűen indult. De  erre a blogra nem fog addig fölkerülni, amíg agresszív, gyűlölettel teli megnyilatkozásai vannak. Ilyen mentalitással, nem lehet jobb világot teremteni, csak másmilyet, ami ugyancsak igazságtalan lenne. 
Sajnálom. Csalódtam.
Dombi Katalin

Forrás: http://kaslerarpad.hu/?p=6293

3 megjegyzés:

  1. Ímélben jött hozzászólást teszek föl /DKatalin:

    Szia Katalin !

    Teljes mértékben egyet értek veled, Kásler Árpád ügyében. A gyűlölködés nem vezet jóra, a harag, a bármi ellen fordított energia által pont azt erősítjük, amit le szeretnénk győzni. Bölcs új alternatíva, abba vetett hit erő és szeretet az egyetlen erő amely a gonosz hatalmát megtörheti. A negatív oldal célja pontosan ez, szeretnék hogy gátlástalan, fékevesztett csürheként menjünk az utcára, ellenük. Aki ellen a hatalom teljes erejével léphetnek föl.
    És ebben az esetben, szinte nyertek is, hiszen egy haraggal és gyűlölettel telt lelkű embertömeg, már nem a szeretet erőit szolgálja. Bölcsen látod, hogy nem adhatod tovább az ilyen írásokat. Hiszen energiát teret adnál a rossznak !
    Testvéri Szeretettel Csaba.

    VálaszTörlés
  2. bocsánat ez nem itélet, de nekem első perctől nem volt jó érzésem a mikénttel, a hogyanal, és a kivitelezővel

    VálaszTörlés
  3. Én nagyon reménykedtem, hogy lesz valaki, aki tisztán tudja képviselni az ügyünket, és erő is van benne... de még egyelőre nem látok ilyet azok között, akik kiálltak a nagy nyilvánosság elé. Remélem hamarosan lesz...

    VálaszTörlés