2014. január 6., hétfő

Felemelkedéshez segítség - A nap szlogenje 01.06.

 

Minden most érkező  mantra segíti a felemelkedésünket valamilyen módon, ezért érdemes gyakorolni. Az elsőt lemértem. Egy perc alatt kb. 10-szer lehet elmondani. Tehát 100 perc alatt 1000-szer. Ez 1 óra 40 perc. Közben lehet mást is csinálni, -amihez nem kell sokat gondolkodni- mert rövid és könnyen megjegyezhető mantrák.
Dombi Katalin



Szent kút tölts meg engem! - a mai nap szlogenje

2014.01.06. 08:43 Istengyermek

matraverebely_1388993031.jpg_259x194

Áldottaim és Szépeim,
Felsőbb Égi szintekről az az Istenanyai kérés érkezett ma reggel, hogy mantraként mondjuk el ezerszer a következő szöveget:

"Istengyermek vagyok.
Létem gyönyörűség.
Bennem egyesül a Föld s az Ég." 


a TUDAT újraformálása miatt mondjuk.

A rá következő napon szintén ezerszer a következő szöveget:

" Szent kút tölts meg engem     gyönyörűségeddel.
Békéd töltsön el engem és az egész világot."

Harmadik nap szintén ezerszer: 

" Gyöngyös bokréta az életem,
Létem a hetedik szintre emelem."

Negyedik nap ezerszer:

" Köszönöm a sok csodát,
melyből életem áll."

Ettől kezdve várom a visszajelzéseket, kivel miféle csoda történt meg. Ne egy nap mondd el mindegyik szöveget, várd meg hogy egyik hasson, majd építs rá a következő szintet. Bármikor kezdheted, de akkor három napon át tudatosan csináld.

istengyermek@gmail.com 

Ilona
istengyermek.blog.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése