2013. február 16., szombat

Egy fénymunkás naplójából




Vágyom arra, hogy megélhessem azt, amiért életet kaptam.


 


Egy Fénymunkás naplójából


Vágyom arra, hogy megélhessem azt, amiért életet kaptam.
Nem kívánok több lenni jobb vagy erősebb, mint mások.
Nincsen erre már szükségem.
Csupán EGY szeretnék lenni az egész helyén lévő része.
EGY, aki mindenhez tartozik.
Aki az Élethez tartozik és nem az elmúlás kínzó ereje hatja át.
Minden, amiben hiszek minden, amit tanultam eltörpül ettől.
Nem kívánok más lenni, mint EGY.
Nem csupán rész, hanem egész.
Hittem egykor hogy lehetek jobb talán több is.
Talán így is volt, vagy lehetett volna…
De EGY- ként létezni a mindenséggel, aminek kihagyhatatlan részei vagyunk.
EZ mélyebb igazabb és valódibb minden másnál.
Már csak erőt kérek hozzá hogy képes legyek rá.
Tudjam, érezzem, hogy úgy ahogy mindenki én is része vagyok, hiszen a részek alkotják az egészet.
Minden lehessek és a mindené legyek.
Lélek vagyok a mindenség piciny, törékeny és örök része.
Egy azzal, ami életet adott.
Nem akarok több lenni EGY-nél,a végtelenben, amit csak az idő forgása szakít részekre EGYÉ –válni a mindenséggel.

H-L

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése