2012. november 29., csütörtök

Megerősítések - A Felemelkedéshez


Összegyűjtöttem pár szép és okos gondolatot, megerősítést, biztatást, -különböző helyekről, különböző szerzőktől- melyek a felemelkedésünket segíthetik. Közrebocsájtom, mert úgy gondolom másoknak is javára válhat, nemcsak nekem. De ez csak egy példa, készíthet mindenki saját jegyzetet is.



                          
                               Megerősítések
                                        Felemelkedéshez

                                                                                                         Összeállította: Dombi Katalin


Először egy-két tanáccsal szolgálnék azoknak, akiknek szükséges. 

Felemelkedésünkhöz elengedhetetlenül szükséges letennünk a terheket, melyek nehéz súlyukkal visszahúznak minket.  Bizonyos káros gondolatminták annyira erősen rögzülhetnek bennünk, hogy nem egyszerű megszabadulni tőlük, és újakkal kicserélni. És vannak, melyek a neveltetésünk és befolyásoltságunk miatt egyszerűen hiányoznak a palettánkból.  

Sokan nem tudják mit tegyenek ilyenkor. Jó, ha szakemberek közvetlen segítségét tudjuk igénybe venni. Ha erre nincs lehetőség, akkor könyvekben vagy az interneten találhatunk olyan írásokat, videókat, melyekből sokat tanulhatunk. Érdemes kijegyzetelni a minket legjobban megfogó mondatokat. De ne tegyük be a fiókba, hanem naponta vegyük elő és olvassuk el. 

Sokan használják azt a módszert, hogy  mindennap elmondják azokat az erősítő, tisztító gondolatokat, amiket kapnak egy trénertől, tanítótól. A jegyzeteinket is hasonlóan használhatjuk, de jól gondoljuk meg, hogy mit akarunk benső világunkba helyezni.

Ha komolyan szeretnénk  haladni, akkor érdemes néhány dologra hangsúlyt helyezni.

Nem elég csak mondogatni a megerősítéséket, kéréseket.
Ezeknek összhangban kell lenniük saját vágyainkkal, önfejlesztő szándékunkkal, továbbá sokkal komolyabban kell belülre mennünk. Ehhez pedig nagy odaadás kell és szívből jövő kommunikáció. (Mint ahogy sok esetben nem elég "csak úgy szimplán" imádkozni, vagy meditálni és pozitívnak lenni sem. Kapcsolatra van szükség.)

Előtte érdemes megszólítani az égieket, a segítőinket, vezetőinket, névszerint. Mert ez valós kommunikáció a javából.  A lehető legjobban fejezzük ki a szándékunkat. Sokat segít, ha kifejezzük a tiszteletünket az Univerzum, a Forrás, és az égiek felé valamilyen tevékeny formában is. Ezt egyszerűen szertartásnak hívják.  Gyertya, mécses, füstölő, kép, oltár, kinek-kinek elképzelése szerint. (Hm...Milyen érdekes a magyar nyelv : Szert teszünk valamire, vagy szerzünk, azt jelenti, hogy kapunk valamit - nem  akármilyen módon.)

A szöveg néma, vagy hangos olvasása közben éljük át minél jobban annak  jelentését. 
Ajánlatos a fontosabb, vagy keményebb dolgokat legalább 3-szor elismételni . 
Naponta használjuk ezt a módszert, lehetőleg reggel. 
Ezután érdemes meditálni, így sokkal nagyobb lépésekkel tudunk majd haladni.
 Ha  minimum 21 napig kitartunk, akkor lesz a legnagyobb a valószínűsége, hogy tudatalattink befogadja, és elvégzi az átalakítást bensőkben.

Az alábbiakból mindenki annyit használjon, amennyit jónak vél. Egyesszám első személyben állnak a mondatok,  a szerző neve nélkül,  hogy a megerősítő hatás jobb legyen.







Döntöttem! Győztes leszek nem pedig Áldozat!


Csodálatos napom lesz ma!


Szándékomat a Fény elfogadására összpontosítom, ezzé a Fénnyé válok. 


Hálás szívvel mondok köszönetet mindazért, amim van!


Istenem! Mutasd meg, vezess engem, hogyan tudom behozni a vénuszi minőségeket az életembe! Szeretetet, szépséget, belső békét, harmóniát, türelmet, kreativitást. 


Kérem a mai napra számomra azt a feladatot és azt a rezgést, amivel emelkedni tudok!  


Engedélyt adok magamnak, hogy a legfelsőbb Isteni Énemmel forrásként kapcsolódjak össze.


Én a Szeretet Vagyok. Itt az idő, hogy Kiteljesedjek Önmagamban, Önmagam által.


Elismerem a Fényt minden élményben, amit átélek.


Ha nehezemre esik valamilyen feladatot elvégezni, ezt mondom: - Uram, ezt az erőfeszítést a Te Oltárodra szánom!- ez legalább 120 %-os energiakiáramlást jelent.


A Fény kifejezésre juttatása vagyok, aki az emberi lény formát választotta a változás elképesztő korában.

Mivel semmi sem tud az utamba állni, sikerülni fog nekem, hogy elérjek minden egyes célt, melyet elhatároztam. Egy erőteljes és örökkévaló spirituális lény vagyok, és nem engedem semminek, hogy megállítson abban amit szeretnék megtapasztalni.


Megvan az erőm ahhoz, hogy bármivel szemben megvédjem magam. Veszély esetén magasba emelem a kezem és kijelentem,
megszólítva teljes belső tudásomat, erőmet és isteni mivoltomat a szívemben:

-Nem árthat nekem!


Túl messzire jöttem ahhoz, hogy most itt megálljak. Ha földhöz is vág az élet, de nem üt ki. Felkelek mindig, mert tudom, hogy győztes vagyok és nem áldozat.


Amikor úgy tűnik minden ellenem van, emlékezek rá, hogy a repülő is széllel szemben száll fel, nem vele együtt. 


Képes vagyok minden negatív gondolatot pozitívvá változtatni. "Töröl, töröl" Vagy valahogy találok utat, módot arra, hogy megoldjam, ha nem, akkor sem dől össze a világ.


Meg tudom védeni magam a negatív erők ellen.  Egy fénygömböt képzelek magam köré: 

-Ez a pajzs minden negatív energiát blokkol és csak a pozitív, szeretetteljes energiát engedi be. 

- Ez az én testem, (ez az én otthonom) és senki jogtalan behatoló nem használhatja semmilyen jogcímen. Nem adtam rá engedélyt.


Szeretettel kérlek Teremtő Atyám!. Hogy most és minden áldott napon áraszd rám kegyelmedet! Nyitott szívvel és tiszta elmével állok előtted, és készen vagyok a szolgálatodra. Felvállalom veled a kapcsolatot és a nevedben történő munkát! Kérem és beengedem a számomra legmegfelelőbb megoldásokat az életembe, a Te Kegyelmedből. Most!


Nem embernek szolgálok. Meglátom mindenben és mindenkiben a Teremtőnket.


Felnézek a csillagokra, a Végtelen gyermeke vagyok.


Döntöttem. Elfogadom minden Egységét az Isteni Tudatosságon belül.


A békét keresem, én magam leszek a béke. A Szeretet keresem, én magam leszek a Szeretet.


 Én most egy teljesen új világot választok magamnak !


Bízom önmagamban, a felemelkedésben és az Isteni vezettetésben.


Megérkezem a Tiszta Tudatosság állapotába, és átadom magam a gyógyulásnak.


Testem, Lelkem, Szellemem Egységben, Harmóniában  van,  Isten Akaratában. 




Köszönöm a segítséget szellemi vezetőim, kísérőim!





 






























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése