2013. október 9., szerda

Minden Nő ÉletAsszony - Pozsgai Nikoletta 10.09.





Mai ÉNErő Ébresztő üzenet: 

a fejlődő és állandóan növekvő, kiterjedést segítő női erő hordozója, 
minden női állandóan NŐ és növel, táplál és virágzásnak indít. 
Az anyává válással megtörténik 
a legerőteljesebb fizikai szintű beavatás.


 

Az éjjel ismét új megértéseket hozott és rálátás született bennem az elmúlt 13 év nagy ciklusára. Bevillant egy kép és megéléssor: 2001-et írtunk, amikor Szőke Lajos a Pilisben a Regina Hungarorum (Magyarok Királynője, vagy Nagyasszonya) helyét egy kis csapatnak, köztünk nekem is-  megmutatta. Aznap megismertem a fizikai szinten megnyilvánult legerőteljesebb egyetemes Életszentséget.
Adott helyre érve, elcsendesedve és ráhangoldóva a Regina Hungarorum minőségre hatalmas energiahullám járta át testünket és szíveinket. Erős, mégis melegséggel átitatott energia jelent meg és hatotta át a teret. Folytak a könnyeim, de amolyan meghatott-örömteli-meleg könnyek voltak azok. Akkor és ott tudtam, hogy az Valami, amit ott megéreztem, az a kulcs mindenhez. Nekem és nemzetünknek. És a világnak.

Azóta a Regina Hungarorum úgymond varázsigévé vált számomra. Minderről olvashatsz mai írásomban, melyet az AranyAsszony Iskolásoknak írtam, de kihoztam, hogy Te is töltődhess általa. Itt olvashatod>>>

Évekre rá eljött a NagyBoldogasszony papnőjévé avatásom, majd a Mária Háló üzenete és Epheszosz. Ott, a Mária Házban mindent megértettem. Összeértek a szálak és egyértelmű volt, hogy a magyarság IstenAnya és Nagyboldogasszony fogalma egy a Regina Hungarorummal és annak minőségével. Megértettem, hogy Ő, akit hívtam és aki olyannyira megérintett annak idején Szőke Lajos vezette kirándulásban ŐsTen Leánya, az Istennő maga, az isteni női energia forrása. S azt is megértettem, hogy akkor és ott abban a kirándulásban beavatódtam, átitatódtam Vele. Azóta hordozom és képviselem Őt. Minden Életek Anyját. ÉletAnyát.

Minden ami aztán történt az egy hosszú felkészülés volt, hogy méltán kiáraszthassam az Ő energiáját a térbe és hogy meghívhassam a Földbe. De ezek már az AranyAsszony iskola születésének IstenAnyai vezettetéseinek és a Mária Háló horgonyzásoknak a történetei, a Szakrális Nő mint ÉletAsszony történetei.  Azaz a beavatódásnak és a felkészülésnek a földi síkon megnyilvánult küldetésbe állásai. De ott kezdődött minden a Pilisben...a Regina Hungarorummal.

Gyakorlat

>>>S ha van kedved, akkor engedd be Őt, a Magyarok Királynőjeként, a Magyarok Nagyasszonyaként, Regina Hungarorumként és tapasztald meg az így hozzád érkező minőséget és annak erejét. Ehhez olvasd el a történet teljes leírását és a gyakorlatot>>>


Az ÉletSzentség és ÉletAnya megértésével megérkeztek az ÚJ ANYA gyakorlatok


A Női Energia Fitnesz gyakorlatsora beavatásaim újabb lépcsőfokával mindig bővül. Ahogy az egyes női életciklusok és életmisztériumok felnyílnak előttem és bennem, úgy születnek az egyes következő NEF gyakorlatrészek. A gyakorlatsor ANYA minőségébe már jó ideje vártam az újabb gyakorlatrészt, melynek jelentése és tartalma már megérkezett, de a gyakorlatait nem érzékeltem még pontosan. Az új gyakorlatrész ma éjjel megszületett.

Alig várom, hogy a régi NEFeseknek ma délután meg is mutassam:), s az újonnan induló NEF tanfolyamosok már az új ANYA gyakorlatokkal együtt, egy még teljesebb belső megélést kapjanak a tanfolyam során, hogy kinyílhasson bennük is ÉletAsszonyi minőségük, a szakrális nő tudata és energiaminősége.

 Szeretettel- élet szerelemmel:
 Pozsgai Nikoletta
 kineziológus, TEK és NEF Oktató
 személyiség integrációs tréner




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése