2013. december 9., hétfő

Csodálatos szivárványok Magyarország felett 12.09-én


Szivárványok reggele

Ma reggel csodálatos szivárvány kápráztatta el a főváros lakóit, szinte az egész város csak ezt figyelte.
Látványos szivárvány tette vidámabbá rengeteg ember hétfő reggelét, ugyanis egész Budapestről látszott a káprázatos jelenség. Nagyon sok fotó is érkezett szerkesztőségünkbe, melyek a képtárunkban is megtekinthetőek.

Gáspár Sára fotója
Nagy Attila fotója a Normafáról
Annie Theinvisiblegirl fotója



Akkora szivárvány van Budapest fölött, 

hogy rá sem fér egy képre

 http://444.hu/


 szivarvany




Csodálatos dupla szivárvány Budapest fölött

Csodálatos dupla szivárvány tündökölt ma az égen és a szívekben. A hét varázslatos szín beragyogta a lelkeket, az autókból az emberek összemosolyogtak, a járókelők a megállókban elkezdtek beszélgetni. Közelebb kerültünk egymáshoz és ez melegséggel öntötte el a szívünket. Sok sok ilyen szivárvány kellene még nekünk. De addig is, amíg a következő elérkezik hozzánk őrizzük meg ezt az érzést, Ezt a finom lebegést, mely mosolyt csalt az arcunkra és a szívünkbe.
2013.12.09. Budapest




facebook


 Hír
Szintén a facebookról egy ismerősömtől:

Ma délelőtt 11 órakor hatalmas szivárvány volt Gyirót felett. Szentlászló felől jöttem. A téglagyárnál kezdődött, Románd felé volt a másik vége. (nagyon nagy lehetett/szerk) A faluban nem látszott, olyan volt, mintha felettünk lett volna. Nem vittem gépet és siettem, különben lefotóztam volna. 
Tegnap mise alatt is valami különlegeset éreztem a templomban. Mintha az ima emelkedett volna a szentély felé. Emelte a tekintetemet, mintha én is ott úsztam volna vele. Lehet, hogy dilis lettem...?

Élményem ma reggel

Mikor meditálni kezdtem, olyan madáréneket hallottam, amilyet még az életben nem... nem tudom milyen madár lehetett. Később több énekesmadár is megszólalt. December van, de tudom, hogy nekem a madárének jelet jelent.
Dombi Katalin













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése