2012. augusztus 13., hétfő

Kryon - Társ-teremtő szándékok fénymunkásoknak

2012. április 10., kedd


Kryon - Társ-teremtő szándékok fénymunkásoknak 

 

Konrád Bálint összegyűjtötte időrendben a  Kryon fordításokban szereplő társ-teremtő szándékokat, kérdéseket, amelyeket Kryon javasolt a fénymunkásoknak. 
A cikk forrása: kryon.hu


"Kedves sejtrendszerem, én kiérdemeltem, hogy itt legyek. Ez most az én időm. Vannak dolgaim, amire a többieknek szüksége van. Ez most az én időm. Fontos vagyok a Föld sémájában. Kiérdemeltem a szalagjaimat. Ez most az én időm. Kedves sejtrendszerem, szabaduljunk meg a nem helyénvaló, érzelmi problémáktól, amelyek visszatartanak attól, hogy haladjak előre és a szépségem és hatalmam birtokába kerüljek. A hatalom, amiről beszélek, tulajdonképpen az a képesség, hogy fényt és könyörületet teremtek mindenhol, ahová eljutok."

"Elfogadom ezt az átkalibrálást. Nem számít, mi van pillanatnyilag a testemben, távozhat. Ha nem helyénvaló, távozhat. Mint isteni mivoltom része állok itt ezen a bolygón - bölcs, megfelelő és ide tartozom. Ez az én időm. Sejtszerkezetem figyelj: Ha bármi is nem helyénvaló, az távozzon. Mossátok ki a salakkal együtt. Ki vele, mert nem tekintjük helyénvalónak, mert nem illeszkedik Isten szeretetének energiájához. Csak könyörületes dolgok jussanak be a tudatomba!"

"Kedves Szellem, köszönöm ezt az átkalibrálást, köszönöm, hogy eleget foglalkozol velem, hogy tudjam, hogy merre kell mennem és mit kell tennem."

"Drága Szellem, szeretném egy kicsit megpuhítani a tudatom. Amikor valaki sértegetni akar és megkísérli nyomkodni az indulat érzésének gombját, soha többé nem akarom, hogy ezek a gombok működjenek. Továbbra is békésen szeretnék üldögélni. Ezt nevezik kilépni a túlélés-módból. Biztonságban érzem magam Isten karjaiban - teljesen és tökéletesen biztonságban. Le akarom dobni a külső héjat, ami az emberi tudat rétege, azt, ami egyedül a 3D-ban van, azonnal reagál és másképp élni az életemet."

"Hiszem, hogy én vagyok Isten. Egy részem, egy darabkám ott van a csillagok között. Hát ez vagyok én."

"Köszönöm neked Istenem, hogy tudom, amit tudok."

"Vagyok, aki vagyok! Isten ott van bennem!"

"Köszönöm Istenem, hogy ennyire törődsz velem, hogy megtörténik velem ez a folyamat. Mert, amikor túl leszek rajta, más ember leszek majd."

"Kedves Szellem, segíts, hogy egy többdimenziós szinten megértsem a fogalmakat, amelyeket ismertettél!"

"Köszönöm Istenem, hogy van munkám. Köszönöm, hogy ez egyenlőre itt van. Mert bárhová is megyek, változást fogok okozni."

"Hogyan juthatok el A-ból B-be, hogy jobbá váljak abban, amiért ide jöttem? Hogyan tudok hosszabb ideig élni? Hogyan rekeszthetem ki a drámát az életemből? Hogyan lehetek egészségesebb? Vajon mit teszek a bolygóért?"

"Köszönöm Istenem a recessziót. Köszönöm neked Szellem, hogy betettél minket a darálóba, mert bármerre is megyünk, ez egy katalizátor év és be fogja állítani a díszleteket a felépüléshez és a kitartáshoz."

"Minden rendben van velem, minden rendben van a lelkemmel!"

"Dráma-energia tűnj el, a rendeltetésed megszűnt! Legyen fény ezen a helyen!"

"Köszönöm neked, belső Teremtő, hogy hozzájárultál, hogy ez megnyilvánuljon. Megvan a hatalmam, én Isten egy része vagyok és mindezekért a dolgokért hálás vagyok. Annak a nevében aki vagyok, a Világegyetem Teremtő darabkája, aki most tanulja kiterjeszteni az energiáit."

"Édes Istenem, mondd el nekem, amit tudnom kell!"

"Mit tehetek magamért és a Földért?"

"Kedves Szellem, drága DNS, vizsgáld meg az életem és add meg nekem azokat a dolgokat, amelyek majd kiteljesítik azt!"

"Köszönöm Istenem, hogy előrébb mozdulunk, egy kicsit több tisztességgel ezekben a dolgokban, amiről azt gondoltuk, hogy akár bele is fulladhatunk."

"Majd én megteremtem a szinkronicitás által, amire szükségem van! Majd közlekedem egyik helyről a másikra és majd megtalál az, aminek meg kell találnia."

"Kérlek Szellem! Áruld el, hogy mit kéne csinálnom! Kérlek, emelj a következő szintre!"

"Jóban vagyok önmagammal!"

"Köszönöm szépen, hogy mindig velem vagy és ezért aztán tudsz is mindent amit én tudok. Kedves Szellem! Azt mutasd meg nekem, hogy nekem mit kell tudnom!"

"Drága Szellem! Mutasd meg nekem mit kellene tennem!"

"Kedves Szellem! Szeretnék megszabadulni a karmától amellyel születtem. Kedves Szellem! Engedélyt kérek, hogy tovább tudjak lépni ebben az új korban, anélkül, hogy a múlt terheit tovább kellene viselnem. Szeretnék a fény felé indulni. Szeretnék azokon a dolgokon dolgozni, amelyekért a Földre jöttem. Ebben a pillanatban most el is dobom a karmámat, amellyel születtem."

"Édes Istenem, mutasd meg nekem, hogy szeretsz!"

"A karma olyan valami, amivel én végeztem - tűnjön el!"

"Keress nekem egy életidőt, amikor nem volt a betegség és tedd ezt a mostani DNS-embe!"

"Szeretném ezeket a dolgokat. Megadom az engedélyt azoknak az energiáknak az aktiválására, melyekre az életem céljainak megvalósításához szükségem van. Örömöt akarok az életemben és meg akarom találni az örömöt a teljes Akashámban, mert megérdemlem és mert megdolgoztam érte. Voltak pozitív, örömteli életeim, tehát ezt az energiát akarom áthozni a mostaniba is."

"Kész vagyok interdimenzionálissá válni, hogy áthatoljak a fátyolon, anélkül, hogy tudnám miért vagy hogyan. Nyitott vagyok arra, hogy érezzem a túloldalról kinyúló kezet, ahogy megfogja az enyémet."

"Azt akarom, hogy a célom ott legyen ahol a szinkronicitás tökéletes forgatókönyvében befejezem, bármi is legyen az, ami jobbá tesz engem és a körülöttem levőket."

"Ez az energia az amire vártam. Ez a váltás és a változás energiája."

"Lehetséges, hogy Isten nagyobb, mint amit nekem mondtak?"

"A DNS-emben ott van az Akasha jegyzet. Bennem van egy jegyzet mindarról, ami valaha is voltam és ehhez hozzáférhetek."

"Bármivel is születtem, nem számít. Parancsolok a biológiámnak, az immunrendszeremnek és a tudatosságomnak. Isten egy olyan isteni teremtménynek alkotott engem, hogy képes vagyok igénybe venni a múlt energiáit az Akashában… és teljes mértékben megváltoztatni a biológiámat, a kinézésemet és ellenállóképességemet, amivé csak kívánom."

"Az egésznek egy darabkája vagyok. Ott voltam, amikor a Földet teremtették."

"Nincsenek véletlenek. Létezik egy nagyobb terv. Felelős vagyok azért, ami velem történik."

"Mit tehetek azért, hogy közelebb legyek ehhez az angyalhoz, akit felfedeztem magamban? Van valami amit csinálnom kellene itt ezen a bolygón? Létezik valamilyen kommunikációs módszer a Szellemmel? És ha igen, hol van és hogyan tudom használni?"

"Édes Istenem, én készen állok. Indulhatunk!. Mondd, mi az, amit tudnom kell?"

"Kedves Szellem, add, hogy felismerjem a jeleket amikor érzem és hallom őket és felfogjam, hogy miről van szó!"

"Istenem mondd meg, mi az amit tudnom kell?"

"Távozz tőlem! Távozz a hátsó ülésre! Tudom, hogy ki vagy! Te az én sötét részem vagy, de már soha többé nem hagylak vezetni!"

"Édes Istenem, mondd mi az, amit tudnom kell?"

"Elkezdem ezt az utazást. Megtalálom az igazságomat."

"Saját művemet akarom megteremteni, a saját valóságomat és nem a karma régi rendszerét, amellyel ideérkeztem."

"Mit tehetek? Mi a következő lépés?"

"Mit kell tennem, hogy más legyek és, hogy tudok megváltozni?"

"Istenem, mondd, mi az, amit tudnom kell. Azt akarom, hogy leomoljon a fal, a dualitás a 3D és a többdimenziós között. Azt akarom, hogy leomoljon a fal, hogy ráleljek saját nagyszerűségemre! Tudom, hogy itt van. Érzem. Mutasd meg az ösvényt saját magam felfedezésére!"

"Édes Istenem, tudni akarom, hogy itt vagy-e, vagy sem. Tiszta szándékkal arra kérlek, mutasd meg nekem!"

"Köszönöm Szellem, hogy itt vagyok, hogy élek és hogy itt, ezen a bolygón végre tudom hajtani a változást magamon, egészségemben és a családom iránti szeretetben! Köszönöm, hogy Világítótorony lehetek ebben az időszakban!"

"Édes Istenem, mutasd meg, hogy ez valóságos!"

"Édes Istenem, én készen állok. Mit tegyek? Istenem segíts és én majd megnyílok a Szellemnek és olyan mesterré válok, amilyen csak tudok lenni!"

"Tudni akarok Istenről!"

"Szeretnék megvilágosodni!"

"Köszönöm Szellem, hogy ennyire szeretsz bennünket."

"Meg akarom tapasztalni ezt a belső fényt! Igenis akarom ezt a fényt, amit még nem tapasztaltam meg! Soha többé nem akarok aggódni! Úgy akarok elmenni innen, hogy az aggódás ne emésszen többé! Nem akarok aggódni a pénzért, a kapcsolataim miatt vagy a munkám miatt! Juttatni akarok a Világegyetem bőségéből a körülöttem lévőknek! Azt akarom, hogy amikor rám néznek, azt mondhassák: 'Valamiért csakugyan más vagy.'"

"Istenem, mondd meg nekem, mi az, amit tudnom kell! Készen állok, hogy elkezdjem a folyamatot."

"Lelkemben minden rendben, mert átmentem a Földi bajokon és túlhaladtam őket és egy megszentelt helyen ülök, ami az én helyem. Ez Isten helye mindaddig, amíg mint emberi lény itt élek. Ez egyenlőre megfelel nekem."

"Ó, Istenem, hallgass meg! Mondd meg nekem, mi az amit tudnom kell?"

"Segítsetek, hogy meglássam az igazságot!"

"Kedves Szellem, áruld el, mi az, amit tudnom kell?"

"Édes Istenem, mutasd meg, mit kell tudnom, hogy legyőzzem magam és a hitetlenségem?"

"Édes Istenem, lehetséges, hogy vannak dolgok, amelyek nagyobbak nálam, amelyekről tudnom kéne? Istenem, nem akarok számolgatni, csak tudni szeretném, hogy ez lehetséges! Ki szeretném nyitni a hitnek ezt az ajtaját!"

"Vagyok, aki vagyok. És csak arra van szükségem aki vagyok."

"Elegendő vagyok magamnak. Lelkemben minden rendben van. Ha egyedül kell lennem, egyedül fogom tenni a dolgomat. Hála legyen Istennek, vagyok, aki vagyok."

"Kedves Szellem, mondd, mit kell tudnom! Készen vagyok emlékezni."

"Istenem, mondd meg nekem, mi az amit tudnom kell?"

"Vagyok, aki vagyok és a bennem lévő isteni tulajdonság különbséget fog tenni ezen a bolygón. Megérzem az igazságot amikor hallom és amikor olvasom. Még az én kis erőfeszítéseim is olyan energiát teremtenek, ami sokkal több annál, mint amit el tudok képzelni és ezt a többiekével kombinálva, megteremtjük a békét a Földön."

"Fogalmam nincs arról, milyen mélységes ez a fény, de érezni tudom a benne lévő isteni tulajdonságot. Olyannyira isteni üzeneteket küldök, hogy az Egyesült Nemzetek és egyéb országok vezetői ez által felismerhetik az útjukat. Talán nem leszünk képesek meggyőzni egy terroristát semmiről, de el tudjuk érni, hogy a Föld többi lakossága olyan módon változzon, hogy a terrorizmus soha többé ne legyen lehetséges. Ez a fény nem logikus, de maga a századok bölcsessége. Felülmúlhat mindent, amit az ember tenni vagy gondolni tud. Ez isteni fény."

"Itt van, amire számítottunk. Ez pont megfelelő ezekben az időkben. Nos, hadd csillapítsuk egy kicsit, odaküldve fényünket. Hadd legyen ez egy rövid csata, mivel annyi megvilágosodás van jelen. Hadd járuljak hozzá a változáshoz!"

"Istenem, nem akarok emiatt többet aggódni! Szeretnék bőséget, hogy ne kelljen ezen minden hónapban aggódnom!"

"Kedves Szellem, adj bölcsességet, hogy létrehozzam, amire szükségem van! Add meg azt a békét, amit a kielégített szükséglet hoz és itt fogok ülni és érezni a szeretetedet!"

"A Felsőbb-Énemmel összekapcsolódom veled. Mondd meg amit tudnom kell! Itt ülök és kész vagyok."

"Kedves Parkoló Angyal, nem tudom, hogy fogod elintézni, de mindenképpen szükségem van egy parkolóhelyre, mégpedig itt."

"Istenem, olyan nehéz parkolóhelyet kapni. Hadd kapja ezt meg most egy olyan valaki, aki igazán megérdemli és aki ugyanúgy szeret, mint én!"

"Tudom ki vagyok. Egy szerető személyiség vagyok, aki képes megoldani a problémákat. Semmit nem kell védelmeznem. Nem túlélő módban létezem és érdekel az embertársam, aki itt áll velem szemben."

"Most értem és felfogom, hogy nem vagyok egyedül. Szükségleteimhez velem van isteni tulajdonságom. A Világmindenség hatalma rendelkezésemre áll. Dimenziókon áthatoló eszközökkel rendelkezem, amelyek majd szeretettel tisztítják meg az űrt és mindazt, ahol buborékom fényesen szétterjed. A körülöttem lévők tisztábban fognak látni és szabad akarttal haladnak egy biztonságos ösvényen a kikötőbe. Velem együtt élik túl és lesznek része egy családnak, amelyet én segítek megteremteni kiegyensúlyozott fényemmel. Én vagyok a legfőbb világítótorony. Bárhová megyek, áldott leszek. Nincs szükségem a túlélési ösztönre, mert én magam vagyok a végső túlélés. Én vagyok, a túlélés definíciója... az Emberiség egy mestere. Fény vagyok."

"Nem érdekel, hogy néz ki. Nem félek a vihartól. Csak azzal törődöm, mi fog történni, amikor megteszem, amiért jöttem."

"Nem csak, hogy örökkévaló vagyok, de itt megfelelő helyen vagyok, a megfelelő időben."

"Köszönöm, Szellem!"

"Ki vagyok én?"

"Van egy fény a tetőmön, mely maga a szeretet. Habár lehet, hogy sötét helyen vagyok, nem kell aggódnom, mivel megvan a saját fényem. Nem félek a vihartól, mivel kiválasztott világítótorony vagyok és a viharban van a helyem. Azért vagyok itt, mert változást tudok hozni."

"Az vagyok, aki vagyok. Isten békéje vagyok. Annyira szeretem magam, mint Istent, a bölcsességgel és tisztelettel, mely ezzel jár. Megérdemlem a szeretetet és én is szeretni fogok."

"Igen tudom, hogy több is létezik a láthatónál."

"Ezzel kapcsolatban rend van a lelkemben?"

"Gyakorolni fogom, pillanatról pillanatra a legfenségesebb isteni tulajdonságot, amire csak képes vagyok. Énem akarok lenni, egy más Én, mint egy pillanattal ezelőtt, egy magasabban vibráló Én és ebben a folyamatban minden ajtó megnyílik, amelyiknek meg kell nyílni. Ebben a folyamatban, Földi térkép nélkül, képes leszek információt szerezni Isteni térképemtől, amikor ott leszek, ahol szükségem lesz az információra. Fordulj jobbra, fordulj balra! Ezt teszi a térképem. Akkor működik, amikor szükségem van ítélőképességre és intuícióra. Az egyetlen feltevés amit gyártok, hogy egy áldott darabkája vagyok az istenségnek, mely megalkot bármit, amire szükségem van előrehaladásom közben. Ez fog engem, a tökéletes helyre vezetni."

"Vagyok, aki vagyok."

"Kedves Szellem, a szeretet kedves forrása, édes Istenem... mond, mi az amit tudnom kell?"

"Kedves család, itt vagytok? A Szellem nevében hívlak benneteket az életembe, erre a magányos helyre és azt kívánom, hogy érezzelek benneteket a kezeimmel!"

"Készen állok az indulásra és el tudok menni bárhová."

"Kedves Szellem, tudom, hogy működni fog, mert magam is része vagyok."

"Ó, szeretem ezt a bolygót. Boldog vagyok, hogy itt lehetek, boldog vagyok, hogy ebben a korban élhetek, ott dolgozhatok ahol dolgozom és tehetem azt amit teszek."

"Én Isten teremtménye vagyok. Olyan állapotban vagyok, hogy ráhangolódom az állomásra, függetlenül attól, hogy az hol található. Itt fogok ülni és megérkezik hozzám, mivel én a fényt vonzom. A kabát melyet hordok, isteni és a színe olyan, hogy pontosan azzal a frekvenciával egyesít, melyet keresek."

"Kedves Szellem, tiszta szándékkal megkérlek, hogy nyisd ki az ajtót és kezdd el a folyamatot velem!"

"Gyere csak! Ezért épültem. Itt vagyok az élet veszélyes szikláin és sugárzom a fényemet és biztonságba kormányozom azokat, akiknek nincs fényük. A fényemet a Föld legsötétebb helyeire fogom küldeni, amit csak ismerek, hogy jobban lássanak ott az emberek. És ha vannak körülöttük felfedésre váró kincsek, akkor betöltöm azt a helyet a fényemmel, hogy lássák a rejtőzködő dolgokat. Ezek a rejtett kincsek talán a következők: béke ott, ahol lehetetlennek tűnik a béke, szeretet olyan helyeken, amelyeket eddig csak a gyűlölet jellemzett, olyanok gyógyulása, akik gyógyíthatatlan betegségben szenvedtek és a hétköznapi nők és férfiak egyetértése a bolygón, amelynek a civilizációja megérdemli, hogy békében éljen."

"Kedves Szellem, új megállapodást írok, érzem biológiám mesteri mivoltát, tudom, hogy van segítségem és tudom, hogy többről van szó, mint amit látni tudok. Igényt tartok DNS-em alkotórészeire, amelyek könyörögnek az aktiválásért, én pedig átrendezem génjeimet. Átállítom a blokkoló órát és ezennel le is lassítom. Arra készülök, hogy sokkal hosszabb ideig maradok, mint az a kezdő megállapodásomban állt, amikor megszülettem, merthogy átírtam, tudod. És ma is jóvá fogom hagyni. Aztán holnap, ha látom, hogy a megnövekedett bölcsesség még javított rajta, jóváhagyom ezt a jobbik változatot."

"Megfogadom, hogy magamhoz veszem összes elmúltbeli életem energiáit, amelyek újra lettek írva ezen a bolygón és életem hajtóerejének fő áramába vonom őket. Megfogadom, hogy tökéletesen összekapcsolom ezeket az energiákat úgy, hogy olyan biztos leszek saját lényemben, mint amilyen biztos vagyok Istenben. Most ezerszámra vannak mögöttem saját életeim tapasztalatai, amelyek mind támogatásomra szolgálnak. Századok bölcsességével rendelkezem, ami lehetővé teszi, hogy elküldjem fényemet a sötét helyekre. Ezért, megfogadom, hogy kiérdemlem helyemet ebben az új energiában és használni fogom mindegyik életidőm minden tulajdonságát, amelyet gondosan elraktároztam a nyolcas rétegben!"

"Ez az, amire vártunk! Ez képviseli az összes életünket, amit valaha is éltünk, ebben az életünkben éri el a tetőpontját, amit most élünk. Megvalósult létezésünk igazi értelme. Mint egy iskola, ami véget ért, mindannyian együtt felébredtünk, mint egyetlen lény. Ti vagytok az én támaszom. Ti vagytok az én csapatom. Nos, sorakozzatok fel mögöttem és nyomás! Mindannyiótokra szükségem van, hogy egységesek legyünk ebben az új energiában, ami alkalmassá tesz egy ilyen dologra."

"Édes Istenem, áruld el mi az, amit tudnom kell?"

"Tudom, hogy valamilyen módon planetáris munkát végzek és boldogsággal tölt el, hogy Isten családjához tartozom. Felismerlek, Urim Ve Tumim! Felismerlek, Aleph Etz Adonai!"

"Kedves Szellem, szeretném, ha valami hatalmas nyilvánulna meg, az életemben! Éppen ideje lenne már. Te válaszd ki, hogy mi legyen az, Istenem, Felsőbb-Énem! Te rendelkezel a bölcsességgel... válaszd, aminek lennie kell! Szükségem van arra, hogy megnyilvánítsak valami hatalmasat, ami előbbre viszi az életemet!"

"Tényleg itt vagytok? Miért nem érintetek meg, hogy tudjam, hogy tényleg itt vagytok?"

"Van valami, ami ennél több? Mi történik? Isten nagyobb, mint ahogy mesélték? Tudni akarom!"

"Drága Szellem, áruld el nekem, amit tudnom kell?"

"Édes Istenem, mondd meg nekem amit tudnom kell és aszerint fogok élni."

"Létezik-e valami nagyszerűbb, mint én?"

"Édes Istenem, tudasd velem, mit kell tennem, hogy elindítsam ezt a folyamatot, hogy interdimenzióssá váljak! Mit kell tudnom annak érdekében, hogy magasabb szinten kezdjek rezegni?"

"Különleges vagyok, egyedi vagyok, senki nincs hozzám hasonló. A magam módján akarok gondolkodni!"

"Kedves Szellem, mi az, amit tudnom kell?"

"Mutasd nekem az eszközöket! Készen állok arra, hogy továbbhaladjak."

"Örömteljesek akarunk lenni és élvezni szeretnénk a Szellem szeretetét! Meg akarjuk változtatni sejtstruktúránkat, a genetikai kódunkat. Saját szándékunkkal szeretnénk hatni minden részünkre, ahogyan azt a mesterek tették!"

"Itt az idő a változásra!"

"A Földön szeretnék élni a nagy átalakulás idején! Részese akarok lenni a paradigmaváltásnak! Ezért akarok dolgozni és része kívánok lenni az emberiségnek adandó új adománynak és új gondviselésnek!"

"Ki vagyok én valójában?"

"Megváltoztam. Magam mögött hagyom a 4D-s valóságot és tudom, hogy ti ezt mind megértitek. Sejtjeim, jól figyeljetek! A felemelkedett státuszt választom! Magasabban fogunk rezegni és mi mind tudni fogjuk hogyan, mert ahogyan haladunk előre, úgy alkotjuk saját szabálykönyvünket... isteni önvalónkkal közösen... akár a sámánok is annak idején."

"Igen, szeretnék többet tudni a spirituális dolgokról! Szeretnék egyedül maradni és tudni, hogy a Szellem itt van velem. Most csendben leszek és hagyom, hogy Isten elmondja nekem, mi az amit tudnom kell. Ma egy olyan ösvényre lépek, amelyen haladva képzeletben minden nap fényt küldök a sötét helyekre. Szeretnék hozzám hasonló gondolkodásúakkal találkozni, szeretném ha közösen küldhetnénk a fényt! Kezdem már megérteni az emberi tudatosság erejét. Kezdem megérteni, hogy örökkévaló vagyok."

"Van valami, amit tudnom kellene?"

"Kész vagyok. Kifejezem szándékomat, hogy többet tudjak annál amit most tudok. Kifejezem tiszta szándékomat, hogy csendben ülve meghallgatom mindazt amit a Szellem közölni akar velem."

"Készen állok. Meg akarom haladni azt, ahol vagyok és magasabb, fényesebb rezgésszámon akarok létezni!"

"Tudom, ki vagyok. Az vagyok, aki vagyok!"

"Kedves Szellem, mondd meg mit halljak meg, mit tudjak?"

"Én egy spirituális/mágneses/biológiai lény vagyok, át tudom programozni a saját DNS-em és használni tudom a körülöttem levő berendezéseket: - a tudományt - az új biológiát, az új kémiát - az új spirituális tudást - az energia alapján frissen megírt szöveggyűjteményeket, hogy megváltoztassam magam a saját erőteljes szándékommal."

"Kérlek benneteket Szellemi Vezetőim, mutassátok meg, mi az én igazi karrierem?"

"Kedves Szellem, levetem a régi energia fogadalmait. Megérdemlem, hogy bőségben, szeretetben éljek azokkal akik szeretnek engem. Megérdemlem az új kezdést. Megérdemlem, hogy része legyek az ország átalakulását segítő megoldás új energiájának."

"Megfogadom a Szellem nevében, hogy a lehető legmagasabb szintre emelem az energiáim vibrációját - hogy közelebb kerüljek Istenhez és ott legyek azon a helyen, amit úgy hívnak, hogy mennyország - az energiákat, melyek a helyükre kerülnek ahogy közeledek a Felsőbb-Énemhez és felfedezem az isteni mivoltomat. Ez az én fogadalmam. És ebben a folyamatban szeretet vesz körül. Ebben a folyamatban nem leszek egyedül. Ebben a folyamatban lesz elég táplálékom."

"Igen, ez nekem szól. Eldobom azokat a fogadalmakat, amelyekkel idejöttem - a cölibátus fogadalmát, a remete élet fogadalmát, azt a fogadalmat, hogy sámán leszek és kuruzsló - száműzve a közösség perifériájára, akit félreértettek és akitől féltek. Nem akarom ezt többé. Bőséget szeretnék az életemben! Elég élelmet. Isten szeretetét akarom állandó társamul! Nem akarok soha többé aggódni. Itt és most eldobom a fogadalmakat azokból az elmúlt életekből!"

"Szeretnék másnak is juttatni a könyörület energiájából és üldögélni néhány percig minden magyarázkodás nélkül."


Kapcsolódó bejegyzés:

Kryon - A társteremtés imája 
 *
Forrás: http://sorsunkutja.blogspot.hu/2012/04/kryon-tars-teremto-szandekok.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése