2012. augusztus 21., kedd

A fénymunkás napi emlékeztetője


A fénymunkás napi emlékeztetője

Kérem a Szellemet, hogy a mai napon is legyen velem utamon, és hogy legyen bátorságom a bennem rejlő igazságot minden cselekedetemben érvényre juttatni. Ha teljes mértékben kiállok az igazságom és a belső erőm mellett, azzal kifejezem a bennem élő Szellem iránti tiszteletem. 

Segítséget kérek ahhoz, hogy a mai napon is emlékezzek arra, ki vagyok és ki nem vagyok. 


Aki vagyok – egy csodálatos létező, viszont ha azzal foglalkozom, hogy látszólag mi nem vagyok – ez egyre inkább csökkenti nagyszerűségemet. Ha igazán elfogadom a jelenlegi korlátiamat, ezzel megnyitom az utat az igazi belső erőm, hatalmam felvállalásához. 


Tudom, hogy akkor tudom magamhoz ragadni és fenntartani ezt a hatalmat, ha nem félek a sebezhetőségtől. 


A mai napon egyensúlyba hozom az egómat azzal, hogy gyakran ellenőrzöm és megnézem mi az igazi mozgatórugóm az adott helyzetben.
Elfogadom az engem jogosan megillető belső erőt, és arra használom, hogy a fátyol innenső oldalán megteremtsem az Otthont. 


Kérem, hogy a Szellem rajtam keresztül sugározza fényét mindenkire, akik ma rám néznek, valamint hogy tökéletes tükrük lehessek, és ezáltal ők is megláthassák a bennük rejlő Istent. 


Segítséget kérek, hogy szeretetemmel megérinthessem a szívüket, és lehetővé tegyem számukra, hogy ugyanúgy ahogyan én emlékszem arra ki vagyok, ők is emlékezhessenek az Otthonra és arra, kik ők valójában. 


Ahogyan a Szellemmel járom az utam a mai napon, nem felejtek el köszönetet mondani azért az ajándékért, hogy a Szellem folyamatos támogatását élvezhetem, amit mindig úgy használok fel, hogy az minden érintett számára a lehető legjobb legyen. 


Megfogadom magamnak, hogy a lehető legteljesebb mértékben élvezni fogom, amit a mai nap kínál számomra és megragadok minden alkalmat egy jóízű nevetésre !


A mai napon részt veszek ebben a csodálatos Játékban és annak minden egyes mozzanatába magammal viszem az otthon rezgéseit.
A mai napon emlékezni fogok… 



A cikk tulajdonosa a www.shaumbra.wire.hu 

 




1 megjegyzés: