2014. június 20., péntek

Van, amikor nehéz - Fenyő Iván

 Fenyő Iván lányok ezreit hódította meg az S.O.S. Szerelem!-ben, a 9és1/2 randiban és a Szabadság, Szerelemben. Néhány éve elindult egy úton, ahol a befelé figyelésé lett a főszerep. Egy hollywood-i filmszerződést utasított vissza; úgy tartotta kedve, hát elutazott másfél hónapra Brazíliába. Keresi önmagát, és megengedi magának, hogy azt tegye, amit a szíve diktál.
 
 Van, amikor nehéz
Fenyő Iván május 13.
 
Van, amikor nehéz. Van, amikor fáj. Igen, van, amikor épp nincs kedvem, és nem csinálnám. Ezt az egészet. Minek tagadjuk? Magunkat nézzük hülyének? Igen, van ilyen pillanat. Igen, van amikor mindenki hagyjon. És van amikor valahogy minden sz-r. De úgy eléggé. És kilátástalan. Ezek az áldott pillanatok. Ha észre tudod venni őket. És, ha nem azonosulsz velük. Hanem hagyod, hogy legyenek. Átöleled őket. Ok, legyenek. Legyetek most itt, ok. Legyél itt most "rossz érzés". És sírok. És fájok. De figyelem! Figyelmem alatt tartom fegyelmezetten és mégis kíváncsian, hogy mi van velem, és mi van bennem. És tisztítom. És megbocsájtok magamnak és mindenki másnak. És szeretem magamat és mindenki mást is, és észlelem, hogy egy vagyok mindenkivel. És beleolvadok ebbe az egészbe, és hagyom, hogy egy energia, egy élmény, amit épp rossznak, fájónak, vagy szenvedéssel telinek titulálok, az is legyen.. hadd legyen.. Őt is szeretem. Szeretlek Te fura kis energia bennem. Szeretlek. Nem nyomlak el. Itt vagy, most épp a részem vagy, bennem vagy.. Nem azonosítom magam Veled, de itt vagy, látlak, és engedlek, hogy itt és így legyél.. Aztán egyszer csak elmegy. Ahogy jött.. És újra kisüt a Nap.. és büszkén állok magam előtt, hogy nem vakultam el, nem lettem alvajáró droid, nem cselekedtem ebből az energiából bennem, hanem észrevettem magamban az érzést, a gondolatot, az energiát és bírtam hagyni. Voltam olyan erős, hogy hagytam, hogy legyen.. szeretettel hagytam. engedtem, átöleltem. A "nehéz" napokból felállva vagyok a legerősebb, és azokból tanulok a legtöbbet, és azok által fejlődök. Tehát áldás Nektek "rossz" érzések, "rossz" pillanatok, mert Ti Vagytok a legnagyobb tanítóim...
beszélünk még nehéz pillanatokról és megoldásokról..?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése