2012. december 22., szombat

Napforduló áldást kaptunk - Aisha dec.21.

 
 
Tom Fodor fordítása
Aisha North 2012.december 21.

  Napforduló áldás...

Kedves barátaim! Csupán egy rövid üzenetet szerettem volna küldeni ezen a fontos napon.
Az utóbbi két napon nagyon heves energiák voltak jelen.
A nővéremmel együtt meditáltam 12:12-kor (21-én) a mi időzónánkban. Csendes és nyugodt volt, lényegesen eltérő a 12.12.12.-es tapasztalattól.
Egy madár énekelt az ablakban, ami különös így decemberben, ekkor egy kép ugrott be: egy hatalmas vízesést láttam, mely fényből volt és ránk zúdult. Szó szerint fénnyel töltött fel bennünket, rajtunk keresztül pedig az egész bolygót. Olyan gyönyörű volt. Ez a fény-vízesés továbbra is el fog önteni bennünket, szépen betölt nem csak minket, de mindenkit és mindent is.

Igen, még csak most kezdődik az utazásunk ezen része. A munkánk még nem ért véget, így én is továbbra is kiveszem a részem belőle, megosztom az üzeneteket a jövőben is. Az áldásomat küldöm nektek, köszönöm, hogy részt vesztek ebben a munkában.

Szeretet és fény, Aisha
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése