2012. december 16., vasárnap

Egyszerű-nagyszerű meditációk, megerősítések - Jusztin Mátyás







21 Fény-meditáció (Szeretet-meditáció)



 - frissítve: 2012. 12. 07-én



Justin Mátyás, 2012. április 26., 19:52 ·

Szia !

Találd meg azt, vagy alakítsd ki azt, ami Téged legjobban fejleszt, legjobban növeli a rezgés-szintedet, legnagyobb örömöt, Boldogságot adja Neked.

Meditációkor segíthet elképzelni dolgokat, ha közben magadban beszélsz. Ha valamit nem sikerül azonnal elképzelned, csak menj tovább a beszédben, és lehet hogy kis késéssel elképzelődik a dolog, amikor már a következőnél, vagy az az utáninál jársz. :)

Én legtöbbször úgy meditáltam, hogy csak becsuktam a szemem (esetleg besötétítettem a szobában), sóhajtottam 2-t, és elképzeltem valamit.

(De ha nézel egy pontot pl a falon, vagy akárhol, mondjuk fél-1 méterről 1 percig, és utána becsukod a szemed + sóhajts és lazíts, máris alfában vagy.)


 A következőket elképzelheted, megélheted, Érezheted, tapinthatod, ... Felveheted kazettára, diktafonra, mobilodra .. és beállíthatod ébresztő-hangnak, kiírhatod egy cetlire az asztalod fölé, ajtóra, mosdó-tükörre, vagy a monitor aljára. 

Kísérletezz bátran a saját ötleteiddel is, és találd meg azokat a módokat, amikkel a legjobb eredményt éred el hosszútávon ... mint például eufóriát, súlytalanság-érzés, fájdalmak megszűnése, vagy hogy magától kezdenek történni dolgok a meditációban, esetleg fénylények mondanak Neked valamit, stb.

De ezeket ne az 1. meditációtól várd. :) Sőt soha semmit ne várj el ! Csak csináld. :) Vedd lazán, és Élvezd !

Szerintem érdemes legalább 1-szer Végig elolvasnod e jegyzetet, hogy kapj sok ötletet - nem csak a meditációkhoz, hanem a mindennapi élethez (pl fürdés, evés, ... >> lásd lentebb).

1.
Kezdőknek és mindenkinek:
+ a  8. és a 10. videójában is van.

2.
Egész nap mondogathatjuk (magunkban, vagy kimondva) minden tevékenység közben, hogy:
FÉNY VAGYOK, SZERETET VAGYOK
(Talán ez a leghatékonyabb "ima", önfejlesztés, átprogramozás) 
és persze közben el is képzelhetjük ezt.
Hozzátehetjük, ha akarjuk, hogy:
és Fényként, Szeretetként élek.
vagy hogy Fényből, Szeretet-energiából áll a testem.
vagy hogy "Isteni" Fényből, "Isteni" Szeretet-energiából ...
("Isteni" alatt én nagyon magas rezgés-számút értek.)
vagy: Szeretet vagyok.
vagy: Szeretetből áll a testem.
Esetleg közben össze-tehetjük a tenyerünket, vagy a szívünkre helyezhetjük. 
Ezt mondogathatjuk pl az utcán lépdelés ritmusára is magunkban, vagy rágás közben, de szinte mindig, mindenhol.



3.
(Alaje 8. videója végén)
"Teremtsd a gondolataid erejével egy fényoszlopot a fejedtől fölfelé, amely összeköti a testedet az Univerzummal. Amikor belélegzel, vonzd be az Univerzum energiáját a testedbe, és töltsd fel azt Fénnyel, ezekkel a szavakkal:
Az Univerzum Szeretete
Az Univerzum Bölcsessége
Az Univerzum Tudása
Töltsd fel magad ezekkel az energiáékkal, és érezd az erejüket.
Légy Egy a kozmikus energiával.
Légy Fény.
Légy Szeretet.
A Szeretet a megoldás mindenre.

-----------------------
-Érdemes úgy fürödni, hogy elképzeljük és mondjuk, hogy Megtisztít, megtisztulok minden haragtól, bánattól, félelemtől, feszültségtől örökre, minden mátrixtól, minden egótól, .. csak a Fény, Szeretet marad, ami Valójában Vagyok, .. amiből valójában áll e testem.

-Főzéskor, de főleg evés, ivás előtt mondjuk (és képzeljük el) hogy az az étel, ital: "isteni" Szeretet-energia, Fény.  - A szavaknak ilyen megdöbbentő hatalma van: lásd ezt a kísérletet:


-Minél kevesebbszer nézzünk fizikai tükörbe, hiszen az azt tudatosítja bennünk, hogy hús és csont lennénk, .. valójában mindenki Fény, Szeretet-energia, .. és ha szeretnénk ébredezni, Ebben a tudatban éljünk minden pillanatban !
-----------------------

4.
Emelkedem ... és mint ahogy egy lift megy felfelé egy 17 emeletes házban, ... minél magasabb szinten járok éppen, annál fény-esebbek a lények (emberek), és az épületek, minden, és a levegő is egyre több Fényt tartalmaz.
A kb 10. szinten már minden és mindenki tiszta aranyló fehér fényből áll ... én is, ... és érzem a bőrömön a Szeretet-energiát és a kellemes lágy meleget, amit kelt.
A Még magasabb szinteken ez még erősödik, míg végül a legfelső szinten az abszlút és végtelen "Isteni" Szeretet-energia, Fény van,
a valóság, a Teljesség, az Egy-ség, ezért érzem az egész Mindenséget, érzem, hogy végtelen vagyok.

5.
Sejtjeim Fény-sejtekké válnak. Látom, ahogy boldogok. Sokkal jobban szeretnek Fény-sejtek lenni, .. Élvezik hogy Szeretet-energiából állnak. (Indulhatsz csak a Szíved sejtjeivel, Szíveddel is ... majd képzeld el, hogy a szívedhez érő sejtek is fény-sejtekké válnak, Szeretetté válnak ... majd az Azokhoz hozzáérő sejtek is ... és így terjed a testedben a Szeretet, Fény. Sőt haladhatsz tovább, a testeden kívülre is: a székből, vagy ágyból is fokozatosan egyre több rész válik Fénnyé (atomjai Fény-atomokká), majd a szoba többi része, ... a levegője is ... majd az épület, település, ország, Föld, ... majd ez a naprendszer ... ez a galaxis ... ez az univerzum ... és az egész világ.

6.
Az "isteni térben" (ahol minden Fény) ott vagyok, belélegzem a Fényt, ... ott van a Föld bolygó is, ... a Szeretet-energiát kilélegezve e Földnek küldöm, ... ami beteríti azt, átjárja, és ráközelítve látom ahogy az emberiség rajta egyre boldogabb e Fényben, és egyre jobban teli van minden ember Szeretet-energiával ... még azoknak a szívében is felébred a Fény, Szeretet, akik véletlenül nagyon eltávolodtak tőle.

7.
Aranyló fehér fényből van a testem - (úgy mászkálok, mint az Őrzők című filmben a kék ember). Jé, fényből van a kezem, ujjaim, ... Tükörben is megnézem magam, ... fénytest.

8.
Kívülről látom a fizikai testemet, ahogy fekszik itt az ágyban, vagy ül itt a széken, és látom ahogy lassan fénytestté Válik, vagy már Az.

9.
Azt képzeltem el, hogy a mellkasomban lévő nagy fényszíven kívül a mellkasom előtt szintén van egy fényszív - ami elkezdett nőni. Utána pedig azt képzeltem el, hogy a mellkasomban lévőből sok kis fényszív jön ki és megy el a testem többi részére. Csodálatos élmény volt, nagy boldogság.

10.
A lakásban, az utcán, ... próbáljunk Szeretetet érezni, ami és aki iránt tudunk. :)
Ne erőltessük ... csak lazán. Majd egyre több tárgy, növény, állat, ember, bolygó, ... iránt fog sikerülni.

11.
És akkor már nézhetjük így is, hogy ... Szabad szeretnék lenni végre, egy gondterhek nélküli életet szeretnék végre, ... Boldogok szeretnék lenni végre állandóan.   És ... akkor beugrik a megoldás:   Feltétlen Szeretet:
Nem érdekel, mit csinál a másik, vagy milyen ember, .. én akkor is, .. csakazértis Szeretni fogom :) ... mert nekem így könnyebb az élet :) .. és így vagyok Boldog :)

Ez is 1 út a sok közül.

12.
Egy másik út, hogy egy papírra felírjuk az ismerősünk, rokonunk (számunkra) Pozitív tulajdonságait ... majd mindig hozzá írunk a listához, amikor eszünkbe jut még egy. És minden nap elolvassuk. Így könnyebb lesz őt Szeretnünk :)

13.
 "....Rohamosan változik a belsőm és külsőm.. Az emberek inkább azt kérdezik, hogy mit teszek, mert az évek visszafele folynak.. Megszabadultam minden kis nyűgömtől, a testem néha engem is meglep, mert szinte átlátszó a bőröm.. a szemem olyan mintha az egész előttem járó életeim tekintenének vissza rám.. nem tettem semmit, beengedtem a fényt..és az meggyógyított.." (Zsuzsanna Csolig)

14.
2012. 02. 24.-én:
Az előbb volt egy megdöbbentő élményem. Meditáltam, elképzeltem, hogy Fénnyé válnak az ereim (vagy ilyesmi - így tudom megfogalmazni) és ez tágul, oszlatja a "mátrixot" (a fizikai testemet), és amikor már szinte az egész testemet fénynek láttam, akkor megjelent egy kis fény előttem (mintha egy szentjános-bogár szállt volna oda, de tiszta fehér fény volt) és hirtelen közeledett, mintha az arcomba jött volna, és ahogy kitágult, úgy szűkült a sötétség mögöttem-alattam egy vékony csőbe. Szóval egy fényvilágban voltam (ne kérdezze senki, hogy mennyi ebből a valóság, és mennyi a képzelet, mert fogalmam sincs, csak azt tudom, hogy mindezt nem én irányítottam (én csak a "szentjánosbogár előttig irányítottam :) És ott, a fényvilágban láttam ezt-azt, aztán megszólalt egy hang (és úgy éreztem, van ott valaki, de nem láttam senkit) - kicsit hülyén érzem most magam :) mert mindig szkeptikusan fogadtam az ilyen-olyan üzeneteket, és sose vágytam arra, hogy nekem bármilyen fejlettebb lény mondjon bármit meditációban. De hát elmondom, aztán mindenki gondol, amit akar. Azt mondta (Nem szavakkal !) : "Mondd meg az embereknek, azt üzenem: Nem vagy egyedül = nincsenek együl." Mivel nem szavakkal mondta, nekem pedig azzal kell, ezért ...
Lényeg az, hogy Tudja minden ember, hogy nincs egyedül !
Mindettől függetlenül, most fogtam csak fel, hogy mekkora erők állnak mögöttünk. ♥ Egy fénylény erejéhez képest Semmi a Föld leggazdagabb embereinek hatalma. (Csak a szabad akartunk tiszteletben tartása miatt nem avatkoznak be. Az az ő Uralmuk lenne, ők pedig nem akarnak senki fölött uralkodni.)

15.
Bár ez nem biztos, hogy növeli a Te rezgés-szintedet, de ... megpróbálhatod fényből állónak látni a tárgyakat, növényeket, állatokat, embereket ... meglátni a Fényt bennük. Esetleg úgy, hogy .. ahogy haladsz a lakásban, utcán .. a környezetedben minden fényből állóvá változik. :)

16.
Mondogassuk, Lássuk és Érezzük:
Kívülről látom, hogy vakítóan fehér Fényből, Isteni Szeretet-energiából áll a ......... (ide mondd a nevedet)
és minden és mindenki  körülötte.

17.
Elengedem a mátyást (ide a "saját neveteket" mondjátok)
(és képzeljük el, hogy a körvonalunkon belülről minden lassan kiürül, elszáll).
Elengedem a mátyás múltját, jövőjét és jelenét.
Engedem megnyilvánulni az igazi énemet a Fényt, Szeretetet
(és képzeljük el, ahogy a körvonalunkon belüli üres tér közepén megjelenik a Fény, Szeretet, és lassan nőni kezd, végül betölti a körvonalunkon belüli részt, majd tovább nő, a végtelenségig :)

18.
Fekve, vagy ülve, (még jobb, ha) sötétben (vagy/és) csukott szemmel mondogatni pl ezek közül, .. vagy mindegyiket:
Szeretem magamat, és szeretem ezt a testemet.
A Szeretetemtől emelkedik a rezgés-szintje, gyógyul, erősödik, egyre boldogabb.
Szeretet-energiából áll a testem, csodálatos érzés.
Egyre magasabb rezgés-számú a fénytestem.
Szeretet vagyok, Fény vagyok, Csak szeretni tudok.
Szeretettel nyúlok minden tárgyhoz, növényhez, állathoz, emberhez.
Minden pillanatban érzem, hogy magas a rezgésszintem, és minden nap egy kicsit magasabb.

Mindenért megbocsátok magamnak és mindenki másnak.
Elengedek minden negatív érzelmet örökre, nincs már szükségem rájuk.

Szeretek minden lényt. Szeretem az állatokat, ezért nem eszem a húsukat, nem iszom a testnedvüket (amit a kicsinyeiknek termel a testük) és nem eszem meg a tojásukat (amikből az utódaik születnének). - Amit nem szeretnék, hogy velem megtegyenek, azt nem teszem meg más élőlénnyel sem. - Kitágul a tudatosságom.

(Bizonyos szemszögből nézve nehéz dolog úgy élni, hogy mindent és mindenkit szeretünk. Azonban, amikor ez sikerül (akár csak 1 percig), akkor már pont az ellenkezőjét tapasztaljuk: hogy végtelenül egyszerű és könnyű így az élet. És állandó Boldogság. Mondhatni Mennyország. Lehet, hogy Jézus erre az állapotra gondolt, amikor azt mondta: "Isten országa" ?

A Feltétlen Szeretet miatt egy nagy Szabadságot élünk meg, felszabadulunk sok minden alól, ami addig megnehezítette és bonyolulttá tette az életünket.)

19.
"Július 31. – Fénykereszt aktiválás. Az univerzális teremtő erők krisztusi fényei bennünk most egy aranykeresztet (egyenlő szárú kereszt) alakítanak ki. Középpontja most akarati csakránk, az isteni teremtő erő és akarat tere. A hónap első napján kezdődött fényaktiválás befejezéséül indul el fénysugárszerűen fel és le, jobbra és balra ez az erő. Ez a fénykereszt most beilleszt bennünket az új tér-idő mártix emelkedő helyére, ahol részt vehetünk az átalakulás újabb szakaszában."

20.
Mondogassuk, képzeljük el (lássuk és érezzük):

-(Kívülről) látom, hogy a Fény-testemmel, Szeretet-energia-testemmel csinálok mindent.
-Én Fény vagyok, és ebben a tudatban csinálok mindent, minden pillanatban, mert ez a kulcs a boldogabb életembe lépéshez.
-Nem kell mátrix, .. az Igazi énemként, vagyis az "isteni" Fényként, az "isteni" Szeretet-energiaként szeretek élni minden pillanatban.
-Akkora Fény vagyok, akkora Szeretet vagyok, hogy bevilágítom az egész mátrixot, innen, a mellkasom közepéből, ahol az Igazi énemként élek. Így csinálok mindent. (Igazi én = a végtelen Fény, az IS-TE-(é)N, a Mindenség, Teljesség.)
-Minden pillanatban Tudom, hogy itt .. minden és mindenki Fény (Szeretet-energia), .. ez a test is. .. És a Fény én vagyok.

21.
1. Képzeljük el, hogy Fény van a mellkasunk közepén.
2. Képzeljük el, hogy Fényből áll a testünk.
3. Képzeljük el, hogy Fényből áll a testünkön kívül is minden tárgy, minden lény.

22.
Minden-Fény videó. Ha nem agyalunk rajta, csak élvezzük, érezzük, .. akkor ez is meditáció :)


 SZERETET, FÉNY mindenkinek !

 Megosztható jegyzet.



-A többi jegyzetem:
-Az új helyem: (Bejelölésem helyett légy-SZÍV-es ide gyere) :
-Youtube-csatornám:
-Facebook-oldalaim:

CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it
CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it
CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése