2017. szeptember 19., kedd

Orosházi Ferenc Rómába ért 2017.09.19.


Az újabb fejleményekről... Kérték, hogy tegyem közzé továbbra is a zarándokút eseményeit, mert nem mindenki van a facebookon.
Az előzmény itt olvasható: http://szepjovot.blogspot.hu/2017/09/oroshazi-ferenc-zarandokutja-romaba.html
Ma végre szerencsésen elért Rómába a zarándokunk. Bizonyára Istenanyánk kísérte az útján, és mindenképp a sok-sok ember szeretete.
Kívánom, hogy Ferenc érje el a pápánál, amiért elindult az útra.
Milly






A Vatikánba van audienciára ígéretem, bár az időpontot csak holnap tudom meg. Nem tudom ez a kifejezés mit takar pontosan, ezért szükségét láttam, hogy egyértelművé tegyem kívánalmaimat.
Imhol közzé teszem. Magán levél titkot nem sértek vele, mert ott is több kézen keresztül megy mire a címzetthez elérkezik.
Nem vita alapnak szánom, hanem tájékoztatásnak. Így van rend! 


Orosházi Ferenc András pápához írt levele :

- - - - -
Tisztelt Szent Atya,

Az Égi Szűz sugallatára indultam el feléd. Üzenetet és ajándékot hozok számodra tőle, ill. útmutatása alapján.
Szándékom tisztességétét azonmód kívánom feléd jelezni, hogy az otthonomtól az otthonodig – mintegy 1200 kilométer – gyalog, fehér ruhában, zsebemben pénz nélkül teszem meg.
Égi Édesanyánk utat mutatott az indulás és az érkezés időpontjára is.
Augusztus 15-én reggel indultam, veled pedig az iránymutatás szerint szeptember 20-án a naplementéhez közeli órák egyikében kellene találkoznom.
Az üzenet átadása érdekében magyar anyanyelvű tolmács jelenléte szükséges, melyet kérlek, biztosíts!
Utamat sok ezren kísérik figyelemmel mind Magyarországon, Szlovéniában és Olaszországban is.
Kíváncsian várják, miként fogadod Égi Édesanyánk zarándokát.

Szeretettel köszöntelek
Orosházi Ferenc András
A Turul nemzettségből

Elérhetőségem magyar nyelven
0036703110998

Olasz nyelven segítőm
Szelenszky Mónika


Ideértem. Nem restellem, elfutotta a könny a szemem. Átéltem egy pillanat alatt az elmúlt öt hetet, a sok fájdalmat és mindazt amivel nem terheltelek benneteket. Az út nehéz és hosszú volt, sokszor gyötrelmes. De így utólag azt mondom, gyötrelmesen szép, mert kárpótolt mindenért az, ami felőletek minden nap elkísért.
Az a sok jó amit kaptam, a szívek egymásba kapaszkodva függetlenül attól értjük e egymás szavát vagy sem, mindenért kárpótol.
Annyi jó és szép dolog van ezen a földön, és egy rövid mondattal ki lehet a lényeget fejezni.
Ember, szeretni jöttél a világra, mert enélkül nem lehet létezni!
Kár lenne ezért a világért, ha veszni hagynánk, szeressük együtt a valódi életre hát!
Az első és egyben minden bizonnyal utolsó ön - fényképemet szeretettel nektek ajánlom.
Tudom a teendő java, maga az ok, az esemény, amiért ide zarándokoltam, még hátra van, de mindezt ki kellett öntsem, el kellett mondjam.
Nem tudok mást mondani, mert az alábbi sorok keresnek helyet elmémben:
Nem tudod, hogy fennsíkon jársz, míg nem látsz meg egy völgyet!
Nem tudod, mi a világosság, míg nem éled meg a sötétet!
Legyen áldott a Föld minden jóérzésű embere!







Orosházi Ferenc András
1 órája

Reggel 10 óra remélhetőleg csak az első találkozó. Ezen tömegek lesznek.










Szolgálati közlemény azoknak akik Rómában vannak, vagy ide tartanak!
Akit érdekel az audiencia az legyen kilenckor a Vatikáni obeliszknél. Szereztem belépőket. Ne kérdezzétek hogyan, mert már megbocsátottam miatta magamnak. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése