2016. augusztus 30., kedd

Megerősítés: BŐSÉG 2016.08.30.



Én vagyok minden bőség forrása. Gazdag vagyok kreatív ötletekben. Elmémből sziporkáznak az új, eredeti és inspiráló gondolatok. Amit adhatok, egyedülálló és szüksége van rá a világnak.


Megerősítés: BŐSÉG

2016-08-30




(30 napig hangosan olvasni)

Én vagyok minden bőség forrása. Gazdag vagyok kreatív ötletekben. Elmémből sziporkáznak az új, eredeti és inspiráló gondolatok. Amit adhatok, egyedülálló és szüksége van rá a világnak. Értékeim felbecsülhetetlenek. Készen állok arra, hogy megadjam a világnak, amire szüksége van. Felismerem és megadom a világnak azt, amire szüksége van. Szellemem nagyvonalúsága nem ismer határokat vagy akadályokat. 

Inspirálódott kreativitásom útjába semmi nem állhat. Az univerzális életenergia mindent átható ereje bármely akadályt legyőz és szétárad a világban, megáld mindenkit és rajtam keresztül felvirágoztat mindent. 

Áldást sugárzok magamból; kreativitást sugárzok magamból; bőséget sugárzok magamból; szerető szolgálatot sugárzok magamból. Örömet, szépséget, békét, bölcsességet és erőt sugárzok. 

 Az emberiség megbecsül és megjutalmaz. Szeret engem a világ. Bárhol legyek szívesen látnak. Tisztelnek. Amit adhatok, arra nagy szükség van. Amit adhatok, értékes. A vízióm által áldott a világ. Tiszta gondolataim és szilárd törekvéseim segítségével csodás értékek fejeződhetnek ki. A vízióm a kozmosz víziója. 

Bizonyosságom a legyőzhetetlenek bizonyossága. Határtalan az erőm a megvalósításhoz. Lényem legmagasabb kozmikus forrásában minden gazdagság, minden erő, minden kreativitás az enyém. 

Ezennel kinyilvánítom anyagi függetlenségemet, MOST és mindörökké!

Szerző: Christopher I. Chenowet

Forrás: www.therainbowscribe.com

Magyar nyelvű fordítás: Scarlett





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése