2014. július 20., vasárnap

Teremtőnk üzenete a magyar néphez



Teremtőnk üzenete a magyar néphez

ÉN, A TEREMTŐ ISTEN SZÓLOK MOST
HOZZÁD MAGYAR NÉP!

TÉRDEDET S FEJEDET HAJTSD MEG Ó BÜSZKE MAGYAR!
HAGYD, HOGY TÖRTÉNJEN AZ, MIT SZERETŐ ATYÁD AKAR!

Hagyd el a múltat, mi bánattal terhes!
Vesd le a ruhát, mi vezeklőn övez!
Új „ruhát” kaptok most méltó feladattal,
Ha szívetek HOZZÁM emelitek ALÁZATTAL.

Leveszem a láncot, mit a kor rátok rakott,
Áldásom bírjátok, tegyétek hát a jót!
Szeretetem felken, Lovaggá üt most,
VÁLLALD FEL ÉRTEM ŐSI FELADATOD!

Gábriel, hű Arkangyalom jár előttetek,
Tanítja, s vezeti népetek,
Hogy visszakaphassátok ősi,
SZELLEMI ÖRÖKSÉGETEKET!

Megérintem vállad Népem, hogy elbírja az utolsó terhet,
MEGÁLDOM ALÁZATBAN MEGHAJTOTT, BÖLCS FEJEDET!

SZÍVED ÚJBÓL AZ ENYÉMMEL EGYÜTT ÉG,
SZERETETEMMEL TÁMOGAT BENNETEKET A FÖLD, S AZ ÉG!

Véget ért a Földnek átkos, hosszú kora,
S közelít már az Istennek Országa!
Utolsó időszak, s benne a kép:
MAGÁRA ÉBRED MOST, FELESZMÉL MINDEN NÉP!

Utolsó időszak! Megrázza magát a Föld,
S az Isteni Igazság minden hamisat ledönt!
Nem marad semmi, mi nem méltó a létre,
Ez a Teremtő legvégső döntése!

Elpusztul a hazugság, s vele minden kín,
S vigaszt talál mindaz, ki ébren s álmában igaz könnyeket sír.
Hivalkodó erő, nyomor és hatalom!
Mind kidobandó, mert nincs benne valódi Irgalom!

Igazságtalanság, kegyetlen intrika,
Elsöpri most mindezt az Úr egyetlen szava!
Végül a Föld megtisztul, MEGFORDÍTJA MAGÁT,
HOGY MEGTARTHASSA HÁTÁN TISZTA, ÚJ VILÁGÁT!

Hamarosan eljön ez a megváltozott jövő,
DE TENNI KELL ADDIG, amíg az IGAZ NAP feljő!
Erre hívlak népem, ki ősidőkön át
Követted Atyád s Istened szavát!

Jöjj most VELEM ismét, SZÜKSÉGEM VAN TERÁD,
AKI SZÍVÉBEN HŰSÉGES, S IGAZ TUDÁST AD ÁT!
Rázd meg magad Népem, ahogy a Föld is megteszi,
Emeld fel KORONÁD, MELY ÉGI ÉDESANYÁD ÉKESÍTI!

Hagyj el irigységet, vesd le a gőgöt, s minden „álcaruhát”,
Mely innentől többé már nem méltó Hozzád!
Nyisd ki szívedet, mert így tanítottalak,
Ostor s tövisek többé már nem bánthatnak!

Gyógyítsd a Földet, hogy segíthesselek,
Teremtsünk EGYÜTT boldog, új FÖDI ÉLETET!
Gyógyír szívednek, hogy ÉN SZÓLÍTALAK,
ÉN, KI TEREMTŐDKÉNT,
SZERETŐN SZÍVEMBE, S VÉDŐN A KAROMBA ZÁRLAK!

(Irta: M.Gulyás Mária)

 A vers az "Én az Úr vezetem népem" c. könyvből való
http://www.osmagyaregyhaz.hu/ena.html



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése